میثم بائو اظهار کرد: شرایط تیم‌مان خوب است و بازیکنان تیم خیلی با انگیزه تمرین می‌کنند. نتایجی هم که در سه دیدار اخیر به دست آورده‌ و پنج امتیاز کسب کرده‌ایم که دو بازی آن هم در خانه حریفان‌مان بوده، خوب بوده است و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.


وی خاطر نشان کرد: هفته‌هایی که تیم‌ها با تیم‌های استقلال و پرسپولیس بازی دارند، انگیزه مضاعفی در بازیکنان ایجاد می‌شود و می‌خواهند خود را در این بازی‌های بزرگ نشان دهند. به هر حال تلاش می‌کنیم به کمک هواداران خوب اهوازی امتیاز لازم را از این بازی به دست آوریم.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم ما واقعا پتانسیل بالایی از نظر کادر مدیریتی دارد که این موضوع 50 درصد از امتیاز یک تیم است و 50 درصد دیگر به تلاش و تجربه بازیکنان برمی‌گردد. به نظرم پتانسیل تیم ما از جایگاهی که اکنون در جدول داریم، خیلی بالاتر است و امیدوارم در نیم‌فصل دوم امتیازات از دست رفته در نیم‌فصل اول را جبران کنیم.

وی عنوان کرد: رسیدن به جایگاه‌های بالاتر هم بعید و دور از دسترس نیست و به نظرم می‌توانیم به رده‌های بالاتری دست پیدا کنیم و پتانسیل این را داریم و البته این امر به همت و تلاش بازیکنان‌مان برمی‌گردد.

بائو در ارزیابی‌اش از تیم استقلال تهران گفت: استقلال همیشه استقلال است و این تیم همیشه خوب است و باید مقابل آن خیلی منطقی و با تجربه بازی کنیم؛ چرا که با تیمی بازی داریم که قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد و از مربی بسیار خوب و بازیکنان خوب و ملی‌پوش بهره می‌برد.

وی افزود: من تمام سعی و تلاشم را در این دیدار می‌کنم. خاطرات خیلی خوبی از حضورم در استقلال تهران دارم ولی اکنون پیراهن استقلال خوزستان را پوشیده‌ و به تیمم و شهر آن تعصب دارم و تمام تلاشم را می‌کنم تا در این دیدار برای تیمم بسیار مفید بازی کنم.