شماره 10 آبی‌ها که اولین فصل حضورش را در این تیم پشت سر می‌گذارد، باز برای تیمش گلی حساس را به ثمر رساند. او با این گل تعداد گل‌هایش را به عدد 8 رساند تا در یک قدمی ادینهو برزیلی در کورس آقای گلی قرار بگیرد:

استقلال را از بحران درآوردی!
نه من این‌طور فکر نمی‌کنم. ما یک تیم هستیم نه یک نفر، همه اعضای استقلال تلاش می‌کنند و من هم مثل آنها. من اسم بحران را دوست ندارم چراکه ما بدشانسی می‌آوردیم و نباید اسم بدشانسی را بحران نامید!
هفته‌ها نتیجه نمی‌گرفتید و...
اینکه نمی‌توانستیم نتیجه بگیریم درست است و آن را قبول دارم. این نتیجه نگرفتن بزرگ‌ترین دلیلش، بدشانسی بود و در هر بازی علی‌رغم شایستگی زیادی كه داشتیم و بهتر از حریف بازی می‌کردیم، به آنچه كه می‌خواستیم نمی‌رسیدیم. این‌ها باعث شد از پیروزی محروم شویم. شما اگر عملکرد استقلال را در خیلی از بازی‌ها مورد ارزیابی دقیق‌ قرار دهید، می‌بینید به مراتب بهتر از رقبا بودیم.

به هر حال این نتیجه نگرفتن اعتراضات زیادی را به همراه داشت.
خب طبیعی است که همه از تیم بزرگی چون استقلال انتظار پیروزی و موفقیت داشت باشند. حالا واقعاً از این موضوع خوشحال هستیم که بعد از هفته‌ها به پیروزی رسیدیم. استقلال برابر راه‌آهن به 3 امتیاز نیازی مبرم داشت و به آن رسید. این بازی برایمان خیلی ویژه، مهم و حیاتی بود.

راه‌آهن را چطور دیدی، خیلی‌ها می‌گویند خوش‌شانسی استقلال بازی با این تیم بود.
راه‌آهن تیم خوبی است. آنها مربیان خوب و نام‌آشنایی را روی نیمکت خود داشتند. تیم جوان و پرانگیزه راه‌آهن همان‌طور که انتظار می‌رفت، نمایش خوبی را جلوي استقلال به اجرا گذاشت و تا دقیقه 90 روند خوبی داشت. ما ‌توانستیم این تیم را شکست دهیم. راه‌آهن در این فصل جلوی تیم‌های بزرگ عالی بوده است. بردن آنها اصلاً آسان نیست.

گل قشنگی زدی، ضربه سر به گوشه دروازه...
خسرو حیدری سانتر خوبی را ارسال کرد و توپ روی سر من جفت شد و آن را توانستم به گل تبدیل کنم. گل زدن با پیراهن استقلال برای من لذت خاصی دارد.

تعداد گل‌هایت به عدد 8 رسید. چه نظری در این مورد داری؟
خدا را شکر می کنم.

الان بعد از ادینهو دومین گلزن لیگ برتر هستی، فکر می‌کنی او را بگیری؟
من یک مهاجم هستم و وظیفه دارم برای گل زدن تلاش کنم. حالا هدف اصلی‌ام این نیست، هر وقت برای استقلال بازی می‌کنم، با تمام وجودم تلاش مي‌کنم هم تیم موفق باشد و هم دروازه رقبا را باز کنم. حالا اگر قسمت باشد به صدر جدول گلزنان می‌رسم اما...

اما چی؟
هر مهاجمی به آقای گلی فکر می‌کند و من نیز همین‌طور اما برای چندمین بار می‌گویم برای من موفقیت استقلال مهم‌تر است.

این بار برخلاف دربی گلت به پیروزی استقلال منجر شد.
خیلی خوشحالم. وقتی گل می‌زنی و تیم به پیروزی می‌رسد، گلزنی بیشتر لذت دارد. دوست دارم هر وقت گل می‌زنم استقلال برنده از زمین خارج شود.

استقلال این روند را ادامه می‌دهد، منظورم پیروزی است؟
حتماً استقلال می‌کوشد با ادامه این روند به پیروزی‌های متوالی برسد تا به آن جایگاهی که شایستگی‌اش را دارد، برسد. الان ما اختلاف زیادی با صدر جدول نداریم و می‌خواهیم به آن برسیم.

این اتفاق می‌افتد؟
چرا که نه. این اتفاق دور از ذهن نیست. می‌توانیم و شایستگی‌اش را داریم.

حاشیه‌هايی در پایان بازی استقلال - راه‌آهن رخ داد و...
من در این فضا نبودم و نمی‌دانم چه شد و چه اتفاقاتی افتاد، فقط می‌گویم همه بازیکنان استقلال در زمین هر چه دارند رو می‌کنند و کم نمی‌گذارند، بازیکنان برای شادی هواداران سرشان را جلوی توپ هم می‌گذارند.

به پیشنهادی قرار است پیراهن گلزن‌های دربی برای بیماران سرطانی به‌فروش برسد. یکی از گلزنان دربی تو بودی.
من حاضرم این کار را بکنم. هر کاری بتوانم برای بیماران سرطانی انجام می‌دهم. در خدمت شما هستم. این پیراهن را در اختیارتان می‌گذارم تا برای کودکان سرطانی به‌فروش برسانید.