به گزارش پارس به نقل از فارس: گزینه‌های سرمربیگری صبا مربیانی هستند که هم‌اکنون در لیگ برتر حضور ندارند و گفته می‌شود مجید صالح و مهدی تارتار شانس بیشتری برای حضور روی نیمکت قمی‌ها دارند.


پس از جدایی صمد مرفاوی از تیم فوتبال صبا مسئولان این باشگاه گزینه‌هایی را برای سرمربیگری تیم فوتبال خود مدنظر گرفتند. قمی‌ها صحبت‌هایی را با علی دایی انجام دادند که دایی در پاسخ به آنها جواب رد داد و از آنها تشکر کرد که چنین پیشنهادی را به او دادند اما گویا استخاره سرمربی سابق سرخ‌پوشان برای حضور روی نیمکت صبا خوب نبوده است.

در کنار علی دایی صحبت از حضور سرمربیانی چون مهدی تارتار، مجید صالح، افشین پیروانی و وحید هاشمیان می‌شود. البته در این بین شانس مهدی تارتار و مجید صالح بیشتر از گزینه‌های دیگر است.

هیات مدیره باشگاه صبا در حال حاضر اظهارنظر رسمی در خصوص گزینه‌های مدنظرشان انجام نمی‌دهند تا جلسه هیات مدیره در این زمینه برگزار شود.

گفته می‌شود قرار است سرمربی صبا تا روز شنبه انتخاب و معرفی شود.

البته قمی‌ها به علت جدایی ناگهانی مرفاوی مدارک و مستندات خود را به کمیته انضباطی ارسال کرده‌اند و به نوعی منتظر پاسخ این کمیته هستند البته با توجه به اینکه در بند قرارداد مرفاوی اعلام شده جدایی او در نیم‌فصل در صورتی که 30 درصد از قراردادش را دریافت نکرده باشد می‌تواند انجام شود.

به همین دلیل مرفاوی در تیم فوتبال پیکان در ادامه فصل کار خود را دنبال خواهد کرد.