هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز پیگیری شد که طی آن گسترش فولاد در ورزشگاه اختصاصی خود از استقلال خوزستان میزبانی کرد.

محمد ابراهیمی در دقیقه 23 روی پاس محمد امین درویشی موفق شد گل نخست این دیدار را برای میزبان به ثمر برساند تا خرید فراز کمالوند نتیجه بدهد.
در ادامه 2 تیم حملاتی روی دروازه یکدیگر انجام دادند و حتی جابر انصاری یک ضربه ایستگاهی روی دروازه میهمان زد که توسط دروازه‌بان استقلال خوزستان به بیرون هدایت شد.

نیمه نخست این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید تا گسترش فولاد یک نیمه را با پیروزی پشت سر بگذارد.

در نیمه دوم استقلال خوزستان برای جبران نتیجه وارد زمین مسابقه شد و در دقیقه 49 توسط سید مهدی سید صالحی روی یک سانتر و ضربه سر توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

در ادامه گسترش فولاد که در خانه به چیزی جز برد فکر نمی کرد دامنه حملات خود را بیشتر کرد و در دقیقه 61 نفوذ محمد امین درویشی توپ را به محمد ابراهیمی رساند و او با پشت پا یک پاس به پیمنتا داد تا یار تعویضی کمالوند گل برتری میزبان را به ثمر برساند.

اما استقلال خوزستان از این نتیجه ناراضی بود و باز هم برای جبران جلو کشید تا اینکه در دقیقه 70 سانتر محمدرضا مهدوی با ضربه سر میثم مجیدی وارد دروازه گسترش فولاد شد تا بار دیگر دو تیم به تساوی برسند.

گسترش فولاد تبریز:

رودریگو لوپز، جابر انصاری، محمدامین درویشی (81 محسن بیاتی نیا)، امید نظامی‌پور، بهنام داداش‌وند، مرتضی اسدی، محمد مختاری، مگنو باتیستا، رسول پیرزاده (5 لئوناردو پیمنتا)، میثم نقی‌زاده (81 علی رضا نقی زاده) و محمد ابراهیمی.


استقلال صنعتی:

سومایلا دیاکیته، موسی کولیبالی، محمد طیبی، عبدالهادی خنیفر، میثم مجیدی، میثم دورقی، محمدرضا مهدوی (74 محمد ابراهیم خسروی)، حمداله ابدام (51 میثم بائو)، مهدی مومنی، محمد اوسانی (60 روح اله سیف الهی)، سید مهدی سید صالحی.

داور این دیدار پیام حیدری بود که با کمک مهدی عالی‌قدر و علی‌اکبر نوری این دیدار را قضاوت کرد.