به گزارش پارس،علیرضا مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ، اظهار کرد: بازی با ملوان بندر انزلی در آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر دیدار آسانی برای ما نیست.
 
وی افزود: این بازی شرایط و مشکلات خاص خودش را دارد، ملوان بندر انزلی تیمی با سابقه و مردمی بوده و بازیکنان خوبی و باکیفیتی هم در اختیار دارد و علی‌رقم اینکه در پایان دور رفت مسابقات در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفته، اما بازی با این تیم قابل پیش‌بینی نیست.
 
سرمربی تیم پدیده خراسان خاطرنشان کرد: هر تیمی در فصل نقل و انقالات بازیکنان جدیدی به خدمت گرفته و تیم ملوان هم در این بازی از حضور پژمان نوری بازیکن با سابقه خود که نیم فصل اول مسابقات در تیم استقلال تهران بود بهره‌مند است.
 
مرزبان تصریح کرد: پدیده خراسان هم در این رابطه گزینه‌هایی را مدنظر دارد، اما تاکنون گزینه‌ای قطعی نشده و به ثبت نرسیده و نمی‌توانم نامی از کسی ببرم، همچنین اخبار اخیر در خصوص حضور آندرانیک تیموریان در تیم پدیده خراسان و غلامرضا عنایتی در تیم استقلال تهران را تأیید نمی‌کنم و اخبار دقیق و صحیح را پس از ثبت ورودی‌ها و خروجی‌های تیم پدیده خراسان اعلام می‌کنم.
 
وی تأکید کرد: بازی با تراکتورسازی تبریز در چهارچوب مرحله یک‌ چهارم نهایی جام حذفی دیداری بسیار سخت و نفس‌گیر بود که بازیکنان من سنگ تمام گذاشتند و آقای وطن‌خواه مدیریت تیم هم روحیه و احساس مثبتی به بازیکنان و کادر فنی پدیده خراسان دادند و پاداشی ویژه از مدیرعامل تیم دریافت کردیم.
 
سرمربی تیم پدیده خراسان بیان کرد: بازی با نفت تهران در چهارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی دیدار سختی خواهد بود، هرچند که از حضور تماشاگرانان بهره مند هستیم و به واقع یار دوازدهم تیم هم در کنارمان حاضر است.
 
مرزبان گفت: نفت تهران یکی از خشن‌ترین تیم‌های لیگ برتر بوده و در دور رفت این مسابقات که در تهران مقابل این تیم بازی کردیم 4 مصدوم دادیم و به طور قطع در نفت تهران در مشهد هم با همین روحیه جنگندگی مقابل پدیده خراسان حاضر می‌شود، اما امیدواریم که با یک بازی خوب و هدفمند بتوانیم به فینال مسابقات جام حذفی صعود کنیم.
 
وی افزود: از مردم خوب خراسان و به ویژه مشهدی‌های ورزش دوست که در سخت‌ترین شرایط و در گرما و سرما یار و همراه تیم پدیده خراسان هستند تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم که با کسب نتایج خوب در لیگ برتر و جام حذفی بتوانیم پاسخی شایسته به محبت‌های آنها بدهیم.