به گزارش پارس به نقل از فارس، فاطمه حسیبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با شرکت در مسابقات کشوری به دنبال نتایج زودگذر نیستیم و اهداف بلندمدت خود را دنبال می‌کنیم.
 
وی تصریح کرد: شرکت داروسازی باریج اسانس کاشان به عنوان یک برند حامی ورزشکاران و سلامت جامعه، رسالتی را برای خود ترسیم کرده و بر همین اساس، باشگاه فرهنگی ورزشی خود را بر آن داشته تا با استفاده از تجارب کارشناسان و متخصصان ورزش در راستای ارتقای سلامت جوانان و جلوگیری از بیماری و پیشگیری از اعتیاد گام بردارد. 
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس کاشان ادامه داد: باریج اسانس کاشان با تشکیل تیم‌های مختلف ورزشی و حضور فعال و مستمر در مسابقات استانی و کشوری، شرایطی را برای جوانان و حتی خانواده‌ها به وجود آورده است که ورزش در میان آحاد مختلف جامعه به طور جدی پیگیری شود.
 
حسیبی تصریح کرد: باریج اسانس برای تحقق اهداف خود، بعد از پنج سال حضور در لیگ برتر والیبال کشور در سال جاری از حضور تیم والیبال مردان در لیگ برتر کشور چشم‌پوشی کرد و به بهبود و بازسازی و سروسامان بخشیدن به زیرساخت‌های باشگاه مشغول شد.
 
وی بیان داشت: سرمایه‌گذاری در امور زیربنایی، استعدادیابی و به‌کارگیری نیروهای جوان و بازیکنان با انگیزه رده‌های مختلف سنی در تیم‌های موجود و تأسیس آکادمی والیبال در دو بخش خانم‌ها و آقایان به منظور جذب نوجوانان و نونهالان مستعد شهرستان و منطقه و سرمایه‌گذاری روی آنها از مهمترین فعالیت‌های صورت گرفته در سال جاری است.
 
مدیرعامل باشگاه باریج اسانس کاشان با تمجید و تقدیر از هواداران که در طول سال‌های گذشته همواره از تیم والیبال باریج اسانس حمایت کرده‌اندT گفت: تماشاگرانی کاشانی همواره با تعصب قابل تحسینی و با تشویق‌های بی‌امان‌شان زمینه دلگرمی هر چه بیشتر بازیکنان تیم را فراهم آورده‌اند.
 
حسیبی در ادامه یادآور شد: در سال جاری تیم والیبال بانوان متشکل از بازیکنان مطرح والیبال کشور با کادری مجرب در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور حضور دارد که با برخورداری از حمایت مالی شرکت باریج اسانس در طول یک سال گذشته زیر نظر مربیان خود به تمرینات حرفه‌ای پرداخته‌اند تا جایگاهی در خور شأن ونام پرآوازه باریج اسانس در رقابت‌های لیگ دسته اول بانوان کشور را به دست آورند.
 
وی افزود: هر چند که در دور رفت مسابقات تیم والیبال بانوان از مجموع چهار دیدار خود درگروه یک مسابقات تنها به یک پیروزی در برابر نماینده مهاباد دست یافت، ولی تجربه‌اندوزی و حضور بازیکنان بومی با میانگین سنی 19 سال برای مدیران باشگاه حائز اهمیت است، زیرا در آینده و با تجربه‌اندوزی جوانان و نوجوانان حاضر در تیم با یک ترکیب بومی نتایج درخوری را کسب می‌کنیم.
 
وی در خصوص تیم والیبال مردان باریج اسانس کاشان متذکر شد: تیم والیبال مردان نیز با اندیشه جوان‌گرایی و بازیکنان و کادری کاملا بومی با حمایت مالی یکی از شرکت‌های اقماری که نخستین شرکت تأسیس یافته زنده‌یاد حسین حجازی بنیانگذار شرکت و باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس است، امسال با نام گلکاران قدم به میدان بازی‌های دسته دو کشور می‌گذارد.