به گزارش پارس، یحیی گل‌محمدی عصر امروز پس از پیروزی مقابل صبای قم اظهار کرد: تیم ما امروز نیز مانند مسابقه با استقلال بازی را خوب شروع نکرد و در ابتدای بازی گل دریافت کرد اما رفته‌رفته بهتر شده و روی یک ضربه ایستگاهی گل زدیم تا نتیجه جبران شود.
 
وی افزود: ما در کل نیمه نخست بازی بد عمل کرده و اشتباهات فردی بسیاری داشتیم اما در نیمه دوم بهتر شده و توانستیم گل‌های دوم و سوم را نیز به ثمر برسانیم که این مسئله به دلیل انگیزه بازیکنان و حمایت هواداران بود.
 
سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سئوالی درباره تأثیر تعطیلات لیگ برتر بر روی نتیجه‌گیری این تیم اصفهانی افزود: به هر حال تعطیلات لیگ برتر بر عملکرد تیم ما تأثیر می‌گذارد و در حال حاضر به ما ضربه می‌زند اما ما باید کاری کنیم که از فرصت به وجود آمده استفاده کرده و از آن بهره ببریم.
 
وی با بیان اینکه تیم ذوب‌آهن باید نقاط ضعف خود را برطرف کند، گفت: ما باید کاری کنیم که با استفاده از فرصت‌های خود، شرایط را بهبود بخشیده و بتوانیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.
 
گل‌محمدی با بیان اینکه بازیکنان ما از اچند پیروزی مغرور نمی‌شوند، بیان کرد: آنها به خوبی می‌دانند که نباید از چند پیروزی تیم اشباع شوند و ما به آنها گوشزد می‌کنیم که از این پیروزی‌ها مغرور نشوند زیرا پرسپولیس تیم خطرناکی بوده و کار دشواری مقابل این تیم داریم.
 
وی با اشاره به دیدار تیمش مقابل پرسپولیس تهران اضافه کرد: دیدار مقابل پرسپولیس یک دیدار حساس برای ما به شمار می‌رود و ما زمان چندانی برای آماده‌سازی مقابل این تیم نداریم اما این مسابقه ما را به فینال می‌رساند بنابراین حساب ویژه‌ای روی آن باز گرده و به دنبال آن هستیم که بازی خوبی در این مسابقه انجام دهیم.