به گزارش پارس، به نظر می رسد داستان پر حرف و حدیث جدایی آندو از استقلال به واقعیت نزدیک شده و این بازیکن پس از یکسال و نیم ، مجددا از این تیم جدا خواهد شد.

تیموریان در ابتدای فصل با کش مکش های فراوان قراردادش را با استقلال تمدید کرد تا برگ برنده هیئت مدیره جدید استقلال در فصل نقل و انتقالات باشد و البته که لقب گران ترین بازیکن لیگ ایران را هم به خودش اختصاص بدهد.

نمایش و بازی های تیموریان در ابتدای فصل به طرز عجیبی نا امید کننده و ضعیف بود، اما این بازیکن جام جهانی و اردوهای سنگین تیم ملی را بهانه و دستاویز عملکردش قرار میداد و عنوان مینمود به زودی به اوج باز خواهد گشت. البته که همه اینها در سایه نمایش فوق العاده آبی پوشان در ابتدای فصل "بولد" نشد و تماشاگران هم منتظر روزهای خوب سابق سامورایی ماندند.

اما روزهای خوب برای آبی های پایتخت دوام چندانی نشد و روزهای خوب آندو هم فرا نرسید. سه شکست پیاپی تیم را وارد بحران کرد و حالا عملکرد همه اعضای تیم زیر ذره بین هواداران و رسانه ها قرار گرفته بود. آندو که قرار بود "سوپرمن" آبی ها برای جبران نتایج سال پیش باشد حالا به سیبلی تبدیل شده بود برای روزهای بحران و البته فشار وحشتناکی روی دوش او قرار گرفت که تا به حال تجربه اش نکرده بود.

در همین گیر و دار بی پولی های باشگاه ( و یا شاید فقط برای آندو ) نیز شروع شد و این بازیکن که معمولا با بدقولی را بر نمی تابد با واسطه هایی شروع به تهدید باشگاه کرد و حتی در جلساتی از تمرین باشگاه هم غیبت کرد. شکست در دربی و یک مصاحبه نسبتا جنجالی و تهدید باشگاه پس از باخت کافی بود تا این دُمَل چرکی سر باز کند و اختلافات به نهایت برسد، لیدرهای باشگاه علیه اش شروع به فحاشی کنند و حتی مدیرعامل هم روی خوش به ستاره تیم ملی در جام جهانی نشان ندهد.

آی اسپورت، آندو حالا تماشاگران استقلال را هم پشت سر خود ندارد و در تیمی مشغول به فعالیت است که اعضای هیئت مدیره اش به دعوت او به تیم ملی اعتراض دارند(!) و صد البته در وضعیتی قرار دارد که پس از هفتاد دقیقه گرم کردن (در دیدار با ذوب آهن) هنگام ورود به زمین تنها قدم می زند و بی انگیزه ترین فوتبال عمرش را به نمایش می گذارد. همه اینها کافی است تا او با قرار دادن عکسی با مضمون Bye در یکی از صفحات اجتماعی اش تکلیف همه چیز را مشخص کند. خداحافظ استقلال!