به گزارش پارس به نقل از  ورزش سه، بارسلونا قصد دارد تا به دلیل موقعیت اضطراری پیش آمده برای فرمالن، از فیفا درخواست کند تا به آنها مجوز خرید یک بازیکن برای جانشینی مدافع مصدوم بلژیکی را بدهد. کاتالان ها در حال حاضر از خرید بازیکن تا سال آینده محروم هستند. 


موندودپورتیوو امروز فاش ساخت که بارسلونا برای جانشینی فرمالن، این بازیکنان را مد نظر دارد: از میراندا،گودین و لاپورته، به عنوان اصلی ترین گزینه ها یاد می شود. بازیکنانی که قیمت بسیار بالایی نیز دارند و مشخص نیست که اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو، راضی به جدایی مدافعین ارزشمند خود خواهند شد یا خیر؟ 

"میراندا"، مدافع برزیلی اتلتیکومادرید در بهترین روزهای فوتبالیش به سر می برد و از سوی دونگا به عنوان بازیکن اصلی خط دفاع برزیل انتخاب شده است. رقم فسخ قرارداد او 30 میلیو یورو است. "دیگو گودین"، مدافع اروگوئه ای اتلتیکو نیز قیمتی معادل 36 میلیون یورو دارد و رقم فسخ قرار داد "لاپورته" با بیلبائو نیز 42 میلیون یورو است. 

از دیگر گزینه ها می توان به "موستافی و اوتامندی"(زوج خط دفاعی والنسیا)، "اینیگیو مارتینز" از سوسیه داد و "نیکو پاره خا" از سویا اشاره کرد.