به گزارش پارس به نقل از  مهر، در شرایطی که پیش از این گفته می‌شد تماشاگران دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن اجازه حضور در بازی تدارکاتی امروز این دو تیم را ندارند، تعدادی از تماشاگران دو تیم در ورزشگاه فردوس اصفهان حضور پیدا کرده بودند.

* این تماشاگران که البته تعدادشان چندان زیاد نبود، با حضور در ورزشگاه به تشویق تیم خود می‌پرداختند.

* خوش و بش کادر فنی سپاهان و ذوب‌آهن در ابتدای مسابقه از نکات جالب بود و برخورد گرم حسین فرکی، سرمربی سپاهان با علی شجاعی، سرپرست ذوب‌آهن که هر دو در تیم ملی با یکدیگر همبازی بودند، جالب توجه بود.

* از سوی دیگر مجید بصیرت و داوود فنایی، دو بازیکن سابق پلی‌اکریل با یکدیگر به گفتگو پرداخته و قبل از آغاز مسابقه، خوش وب شر کردند.

* سپاهانی‌ها که در این بازی میزبان بودند، در ابتدای مسابقه به بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن خوش آمد گفتند و خلیلیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز این بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد.

* تیم سپاهان در این بازی بسیاری از بازیکنان اصلی خود نظیر حاج‌صفی، غفوری، عقیلی و علی کریمی را در اختیار نداشت و ذوب‌آهن نیز احسان پهلوان را همراه خود در این بازی نداشت.

* با توجگه به اینکه این مسابقه یک دیدار تدارکاتی و غیر رسمی به حساب می‌آمد، سرمربیان دو تیم بارها در این بازی و به خصوص در نیمه دوم دست به تعویض بازیکنان زده و تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کردند.

* یکی از نکات جالب این مسابقه، تعداد قابل توجه مصدومان دو تیم بود و عبدالله کرمی و شریفی، بازیکنان سپاهان و پویا سیف‌پناهی، مدافع ذوب‌آهن در این بازی تدارکاتی مصدوم شدند.

* در شرایطی که نیمه نخست بازی یک نیمه پرهیجان و پرگل بود، با توجه به تعویض‌های صورت گرفته در نیمه دوم مسابقه، نیمه دوم مسابقه گلی در پی نداشت.

این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.