به گزارش پارس به نقل از رادنیوز، ماجرای علی دایی و محمد مایلی کهن هم داستان غریبی پیدا کرد و بیشتر از هر اتفاق دیگری تبدیل به سوژه ای برای رسانه ها شده است. حکایت این دو را همه می دانید که چگونه شروع و به کجا ختم شد اما شاید آنچه ندانید مربوط به اتفاقات روز جمعه است.

علی پروین، بهرام شفیع، احمدرضا عابدزاده، حمید درخشان، حمید استیلی ... و البته حسین هدایتی در لابی هتل پارسیان عقل هایشان را روی هم ریخته و بالاخره به این نتیجه رسیدند که به زندان رفته و با محمد مایلی کهن دیدار کنند.

از آنجایی که برخی اطرافیان مایلی کهن عنوان می کردند حاجی از زندان بیرون نمی آید و اگر هم آزاد شود مجددا علیه دایی مصاحبه می کند این دوستان به دیدار سرمربی اسبق تیم ملی شتافتند تا با او صحبت کنند.

هر چند کار بسیارسختی بود اما بالاخره دوستان موفق شدند مایلی کهن را راضی به خاتمه دادن به ماجرا کرده و به موازات مذاکره با وی با دایی هم صحبت کردند و او هم کوتاه آمد که در یک جلسه حضوری با مربی خود آشتی کند.

اگر اتفاق خاصی نیفتد قرار است امروز (یکشنبه) هدایتی مراسمی با حضور افراد مورد اشاره در یکی از هتل های تهران برگزار و مایلی کهن و دایی را با یکدیگر آشتی بدهد.

به هر حال امیدواریم حکایت درگیری های مایلی کهن و دایی که شاید معلول یک سوء تفاهم باشد به پایان برسد و پرونده اش برای همیشه بسته شود.