به گزارش پارس،نادر فریاد شیران با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات درباره زندانی شدن روز گذشته محمد مایلی کهن در پی شکایت علی دایی، اظهار کرد: به آقای دایی می گویم که مرد باش و رضایت نده. ما جرم مرتکب شده ایم و باید به زندان برویم. آقای دایی گفته است که مایلی کهن باید اظهار ندامت کند. به او می گویم که در خواب ببینی که مایلی کهن اظهار ندامت کند. من یک روز در کنار مایلی کهن بودن را به هزار روز در کنار شما بودن را ترجیح می‌دهم.
 
وی درباره اتفاق روز گذشته فوتبال ایران که منجر به دستگیری یکی از بازیکنان و مربیان ملی در کشور شد، گفت: ممکن است مایلی کهن نسبت به عملکرد بعضی‌ها انتقاداتی داشته باشد آن شخص می‌تواند مهدی مهدوی کیا ، علی کفاشیان و یا افرادی دیگری باشند اما باید بدانیم که در انتقادات و ایرادات با هر ادبیات خوب و بدی هم که باشد آقای مایلی کهن منفعت شخصی ندارد و از یک جریان ناسالم طرفداری نمی‌کند.
 
فریاد شیران با اشاره به این که مایلی کهن در فوتبال ایران یک وجدان بیدار است گفت: او به عنوان فردی که خیر و صلاح فوتبال را می‌خواهد صحبت می‌کند و نسبت به ناهنجاری‌هایی که در این رشته وجود دارد صحبت می‌کند وگرنه آقای مایلی کهن از این اتفاقات چه منفعتی شخصی می‌برد؟
 
فریاد شیران با بیان این که در همین نمایشگاه مطبوعات در سه سال قبل آقای دایی به آقای مایلی کهن گفت که تو آمده بودی که از رییس جمهور تیم گدایی کنی حالا شما بروید و از رییس جمهور سابق بپرسید که آیا آقای مایلی کهن از شما تیم تقاضا کرد؟ حالا اگر مایلی کهن از دایی شکایت می‌کرد چه اتفاقی می‌افتاد؟
 
فریاد شیران با طرح این پرسش که من این سوال را از همگان می پرسم که علت زاویه افراد شاخصی همچون علی کریمی، احمدرضا عابدزاده، مهدی مهدوی کیا، حبیب کاشانی و همین آقای محمد رویانیان که با او تا دیروز دوست بود چیست؟ این آقا کم به این افراد بی‌احترامی کرد؟
 
وی با بیان این که باز هم سوال می‌کنم اگر امروز پروین به زندان می‌رود تا محمد مایلی کهن را ملاقات کند علتش چیست؟ اظهار کرد: اگر شما یک فوتبالیست یا فردی از اهالی فوتبال را بیاورید که از تخلفات و زیر میزی‌های محمد مایلی کهن بگوید من تمام حرف‌هایی که زده ام پس می‌گیرم.
 
فریاد شیران با تاکید بر این که اگر علی دایی حتی رضایت هم بدهد ما قبول نمی‌کنیم، تصریح کرد: من خودم هم 91 روز تعلیق دارم. به آقای قاضی گفتم که دو قدم با من بیاید و جریان زمین‌های دارایی در ولنجک را پیگیری کنید تا نقش این آقا در این موضوع را ببینید، ولی قاضی نیامد، چرا نهادهای امنیتی و نظارتی در این زمینه وارد نمی‌شوند؟