به گزارش پارس  به نقل از فارس، اشکان دژاگه در حاشیه تمرین تیم ملی در خصوص شرایط تمرینات عنوان کرد: دو سه روز است تمرینات را شروع کرده‌ایم و همه چیز خوب است اما هنوز همه بازیکنان حضور ندارند و امروز و فردا کامل می‌شویم. فرصت خوبی تا بازی با کره جنوبی داریم و باید آماده شویم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم اردوی پرتغال هم خیلی خوب بود و دو بازی سخت که یکی با بنتیکا بود را انجام دادیم. در مجموع رفته رفته بهتر می‌شویم و باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال در مورد اینکه کره‌ای‌ها در دو بازی گذشته مقابل ایران دو شکست داشتند و برای دیدار هفته آینده از انگیزه بالایی برخوردارند گفت: من پیش از این هم گفته بودم که کره می‌خواهد این بازی را ببرد و دو شکست قبلی خود را جبران کند. فکر می‌‌کنم هنوز آن دو باخت یادشان نرفته و به همین دلیل برای‌شان این بازی اهمیت زیادی دارد. برای ما هم بسیار مهم است که در تهران و مقابل هواداران‌مان به پیروزی برسیم. امیدوارم تماشاگران زیادی هم به ورزشگاه بیایند. درست است این بازی دوستانه است اما کره‌ای‌ها تیم خوب و قدرتمندی هستند.

دژاگه در مورد برنامه‌های تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا گفت: این رقابت‌ها به هیچ وجه آسان نیست و در گروه سختی قرار دارد. من خودم در قطر حضور دارم و تیم ملی این کشور را دیده‌ام. آنها نسبت به قبل خیلی قدرتمند‌تر شده‌اند. ما هم باید همانند بازی‌های جام جهانی به میدان برویم و کار رو به جلو بیشتر انجام دهیم. بازی دوستانه با کره هم کمک می‌کند تا آمادگی بهتری داشته باشیم.

وی که از فولام به لیگ قطر آمد در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها می‌گویند دژاگه با این کار شاید افت کند گفت: من این موضوع را می‌دانم و خیلی‌ها در این باره نظر‌های مختلفی داد‌ه‌اند. من تنها می‌توانم بگویم که فوتبال را در اروپا یاد گرفتم و همانطور ادامه می‌دهم. من همان اشکان دژاگه قبل هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می‌دهم.