کرار جاسم در بازی تیمش در تبریز از کوره در رفت و همین عصبانیتش حالا او را به گوشه رینگ فرستاده است.

او بعد از خطای بازیکن تراکتورسازی این قدر اعتراض کرد تا کارت زرد گرفت و 3 اخطاره شد. حالا او بازی 30 آبان تیمش برابر پرسپولیس را از دست می دهد. استقلالی ها به این اخطار بی مورد مشکوکند و به همین دلیل او را به کمیته انضباطی شان احضار کرده اند. کرار قبل از این بازی و بعد از مدت ها به تیم ملی کشورش دعوت شده است. برای اردویی که همزمان با اردوی ایران آغاز شده . او پیشتر 2 بار به تیم ملی کشورش دعوت شده بود و هر دو بار نتوانست از ایران خارج شود. مشکل هم بدهی مالیاتی اش بود. اتفاقی که او گناهش را گردن استقلال می اندازد. کرار این قدر از این اتفاق شاکی بود که در گفت و گو با نشریه تماشاگران وقتی بحث جام ملتهای آسیا به میان آمد گفت:« دیگر بعید می دانم شانسی برای دعوت به تیم ملی داشته باشم. من خیلی در جریان فضای تیم کشورم نیستم. مربی جدید دو بار به اردو دعوتم کرد اما چون مشکل خروجی داشتم ، نتوانستم به اردوها بروم. او هم گفت دیگر دعوتت نمی کنم چون تو همیشه بهانه می اوری. برای همین فکر می کنم دیگر شانس زیادی برای دعوت به تیم ملی ندارم.»

با این وجود سرمربی عراق برای روزهای فیفای پیش رو از او دعوت کرده. این شاید آخرین مجال برایش است تا در تیم ملی حاضر باشد. برای همین نمی خواهد ان را از دست بدهد. از سوی دیگر استقلالی ها به او شک دارند. شکی که سبب شده کرار به کمیته انضباطی دعوت شود. آنها می گویند نکند یار عراقی شان تعمدا کارت زرد گرفته تا خاطرش برای سفر به کشورش آسوده باشد. کرار اما این شایعه را رد می کند و می گوید:« به کمیته انضباطی می روم و حرف هایم را می زنم. من مرتکب گناهی نشدم. » او رفتار داور را دلیل عصبانیتش می داند و البته جو ورزشگاه را.

اگرچه بر خلاف او استقلالی ها نظر دیگری دارند . آنها که این گفت و گوی بازیکن شان را خوانده اند شرط سفر کرار به عراق را ارسال دعوت نامه رسمی از فدراسیون عراق اعلام کرده اند و می گویند او بی این دعوتنامه حق خروج از ایران را ندارد . آنها تردید دارند که نکند کرار برای رسیدن به جام ملتها از خیر دربی گذشته است.