به گزارش پارس به نقل از فارس، علی کفاشیان در مورد عدم پخش دیدارهای لیگ برتر گفت: روی حرف خود هستیم و به خواسته‌مان در مورد حق پخش از صدا و سیما همچنان اصرار داریم.

وی ادامه داد: یک بار دیگر تأکید می‌کنم که صداوسیما باید برای حرفه‌ای شدن حق واقعی باشگاه‌ها را بدهد اما با این وضعیت گویا آنها اعتقادی به حق پخش ندارند. مردم هم فعلا برای تماشا بازی‌ها به ورزشگاه بروند و بقیه هم برای هم تعریف کنند!

کفاشیان با ذکر مثالی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم فوتبالمان کامل شود باید همه فاکتورهای حرفه‌ای گری را در کنار هم داشته باشیم. این درست مثل آن فردی است که برای خالکوبی یک شیر رفت و زمانی که درد این کار او را آزار می‌داد به آن کسی که روی بدنش خالکوبی می‌کرد، می‌گفت یال شیر را خالکوبی نکن و سپس خواسته‌اش را در مورد دم شیر و بعد هم سر شیر تکرار کرد که در نهایت فرد خالکوبی کننده به وی پاسخ داد که مگر شیر بی یال و دم و سر هم شیر می‌شود؟

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا داوران خارجی قرار است دیدار دوستانه تیم‌های ایران و کره‌جنوبی را قضاوت کننند، گفت: در این مورد خیلی مطلع نیستم چون در ایران نبودم اما داوران ما هم بین‌المللی هستند و هیچ فرقی نمی‌کند. ما مشکلی از لحاظ داوری نداریم و داوران ما هم می‌توانند این طور دیدارها را قضاوت کنند.

وی در مورد اینکه آیا ویروس آبولا اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی را تهدید می‌کند، گفت: در حال بررسی این موضوع هستیم و قبل از اعزام تیم ملی به این کشور تمام جوانب امر را بررسی خواهیم کرد