به گزارش پارس به نقل از تسنیم، دیدار کم تماشاگر پرسپولیس - کارگر بنه‌گز بوشهر حواشی داشت که در زیر به آنها اشاره می‌شود:


* حسین ماهینی، مدافع محروم پرسپولیس در جایگاه ویژه حضور داشت. البته حدود 20 دقیقه پیش از آغاز بازی ماهینی عکسی از خود در رختکن پرسپولیس در یکی از صفحات اجتماعی منتشر کرده بود.

* در شرایطی که بازیکنان دو تیم برای مراسم آغازین بازی آماده شده بودند، تلاوت قرآن کریم با چند دقیقه تأخیر انجام شد.

* هنگام تلاوت قرآن بنری از شهدا در مقابل بازیکنان کارگر بنه گز بوشهر قرار گرفته بود.

* در شرایطی که اسکوربرد ورزشگاه نام حریف پرسپولیس را کارگر بوشهر حک کرده بود این مسئله با اعتراض تیم میهمان روبه‌رو شد و نام این تیم به همان کارگر بنه‌گز بوشهر تغییر پیدا کرد.

* حمید عباسی، مدیر رسانه‌ای پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که کنار زمین مشغول فیلمبرداری بود مورد استقبال بازیکنان پرسپولیس قرار گرفت. بازیکنان پرسپولیس تعداد زیادی گل و یک دسته گل را به عباسی اهدا کردند.

* پیش از آغاز بازی و بعد از اینکه حمید درخشان به سمت نیمکت کارگر بنه‌گز بوشهر رفت، شهرام هراتی، بازیکن کارگر بنه‌‎گز بوشهر نیز به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با حمید درخشان خوش‌وبش کرد.

* پیش از به ثمر رسیدن گل اول پرسپولیس هواداران بوشهری سروصدای عجیبی را در ورزشگاه آزادی به پا کرده بودند که این مسئله باعث شده بود صدای هواداران پرسپولیس در ورزشگاه به گوش نرسد.

* هواداران پرسپولیس در اقدامی عجیب و جالب با شعار هوادار ساندیسی، علیه هواداران تیم کارگر بنه‌گز بوشهر شعار سر دادند.

* زمانی که هواداران تیم کارگر بنه‌گز بوشهر علی دایی، سرمربی پیشین پرسپولیس را تشویق کردند. هواداران پرسپولیس از بازیکنان‌شان خواستند تا با نتیجه 6 بر صفر تیم حریف را شکست دهند.

* بعد از گل محمد عباس‌زاده و خوشحالی نیمکت‌نشینان پرسپولیس ناظر بازی به سمت نیمکت سرخپوشان رفت و از مربیان و بازیکنان این تیم خواست که به نیمکت برگردند.

* از دقیقه 15 نیمه اول احسان رستمی، مهاجم تیم کارگر بنه گز بوشهر پشت نیمکت خودشان مشغول گرم کردن شد و در دقیقه 30 به جای شهرام هراتی به بازی آمد.

* نکته جالب استفاده داور این بازی از اسپری محو‌شونده بود.

* زمانی که بازیکنان تیم کارگر بنه‌گز بوشهر در موقعیت حمله قرار می‌گرفتند یک هوادار پرسپولیس روی زمین لیزر می‌انداخت.

* وقتی که در دقیقه 30 شهرام هراتی تعویض شد عباس سرخاب به سمت این بازیکن رفت و به او دلداری داد.

* برای دقایقی و در لحظات پایانی نیمه اول نورافکن ورزشگاه آزادی خاموش شد که همین مسئله باعث شد تا زمین کمی تاریک شود اما با پیگیری مسئولان ورزشگاه این مشکل برطرف شد.

* حمید درخشان پس از اینکه محمد عباس‌زاده و دیگر بازیکنان پرسپولیس چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند کنار زمین به آنها اعتراض کرد و از این بازیکنان خواست تا از موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرند.

* در لحظات پایانی پس از آنکه عباس‌زاده نتوانست از یک موقعیت استفاده کند حمید درخشان با بی‌حوصلگی رو به نیمکت کرده و نسبت به عملکرد مهاجم تیمش اعتراض کرد.

* بعد از پایان نیمه اول نیمکت‌نشینان پرسپولیس و همچنین نیمکت‌نشینان تیم کارگر بنه گز بوشهر در زمین ماندند و خودشان را گرم کردند.

* پس از آنکه محمد عباس‌زاده ضربه پنالتی را از دست داد، حمید درخشان تصمیم به تعویض او گرفت. این بازیکن که ظاهراً از تعویضش ناراحت بود، به جای نشستن روی نیمکت به رختکن رفت. این بازیکن قبل از خروج از زمین چسب‌هایی را که به دستش بسته بود، کند و به زمین انداخت که به همین خاطر داور به او تذکر داد.

* بعد از آنکه عباس‌زاده به رختکن رفت، یکی از اعضای کادر تدارکات پرسپولیس او را به زمین بازگرداند.