به گزارش پارس، صمد مرفاوی در گفت‌وگو با  تسنیم در حاشیه بازی جام حذفی بین دو تیم شهرداری اردبیل و صبای قم، در ورزشگاه تختی اردبیل اظهار کرد: ما به هیچ وجه تیم شهرداری اردبیل را دست کم نگرفتیم ولی بازی فوتبال برد و باخت دارد و امروز فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری اردبیل بازی خوب، روان و فوق العاده‌ای را به نمایش گذاشت، افزود: ما امروز اسیر بازی تهاجمی تیم شهرداری اردبیل به ویژه در نیمه دوم شدیم و به دلیل آن که جام حذفی تک بازی محسوب می‌شود، در جبران گل بی‌هنگام توفیقی به دست نیاوردیم.

سرمربی تیم صبای قم در پاسخ به این سئوال که تعطیلی لیگ برتر لطمه و ضربه‌ای به تیم صبای قم وارد کرده است، گفت: بله طبیعی است که ما در این بازی نتوانستیم آنگونه که مطلوب و موافق هواداران بود، بازی خوبی را انجام دهیم و با شکست اردبیل را بدرقه میکنیم و به ادامه ی بازی های لیگ برتر و حضور موفق در این لیگ امیدوار هستیم.

وی در مورد صحبت های مطرح شده در زمینه استعفا یا برکناری خودش از تیم صبای قم گفت: چنین موضوعی اصلا مطرح نیست.وی نتیجه ی بازی های جام حذفی را به دلیل حساسیت و تک بازی انجام شده غیر قابل پیش بینی توصیف کرد و گفت: نمی توان به تیم ها و نتایج آنها در جام حذفی زیاد با اطمینان سخن گفته و اظهار نظر کرد چرا که برد و باخت نتیجه طبیعی روند فوتبال است. اما باید از این شکست ها تجربه کسب کرده و بیش از گذشته به روند موفقیت تیم کمک کنیم.