به گزارش پارس به نقل از مشرق، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران در حساس‌ترین لحظات تاریخ والیبال ایران از تیم ملی دور ماند و جایگاهش را از دست داد. علی نادی خودش را بدشانس‌ترین بازیکن تاریخ ایران می‌داند و می‌گوید: نگاهی به مسابقاتی که در 2 سال گذشته از دست داده‌ام بیندازید! من بدشانس‌ترین بازیکن تاریخ والیبال ایران هستم.

حالا به نظر می‌رسد بدشانسی‌های علی نادی همچنان ادامه دارد. او پس از مصدومیت در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ برتر فصل گذشته، پایش را به تیغ جراحان نسپرد تا شاید با آمدن با کواچ بتواند به تیم ملی راه پیدا کند. نادی با تیم ملی تمرین کرد اما نتوانست جایی در ترکیب 12 نفره کواچ برای لیگ جهانی یا مسابقات قهرمانی جهان پیدا کند.

بازیکن شماره 9 پیشین تیم ملی در نهایت برای رفع مصدومیت زانویش، ماه قبل به اتاق عمل رفت و حالا مشغول فیزیوتراپی است. نادی در این باره به گفت: مجبور شدم جراحی کنم و حالا مشغول درمان هستم. اگر بدنم به شرایط ایده‌آل برسد شاید از نیم فصل دوم بتوانم بازی کنم ولی در غیر این صورت این فصل را از دست می‌دهم. البته هنوز با تیمی وارد مذاکره نشده‌ام و فقط روی زانوی مصدومم تمرکز دارم.