به گزارش پارس به نقل از  مهر: رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تصور می‌کرده است از برگزاری بازی این تیم با رئال مادرید استقبال شود، گفت: گزارش سفر به اسپانیا و مذاکره با باشگاه رئال را در اختیار وزارت ورزش قرار دادم.


حمیدرضا سیاسی درباره ارائه گزارش مذاکره با رئال مادرید به وزارت ورزش و جوانان  با بیان مطلب فوق اظهار کرد: من این گزارش را به وزارت ورزش تحویل دادم و متوجه چیز خاصی هم نشدم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود احتمال دارد به خاطر این مسئله از پرسپولیس برکنار شود، تاکید کرد: ما چسبیده به فوتبال نیستیم و بالاخره یک روز باید برویم. من آماده رفتن هستم  ولی چیز خاصی از مسئولان در این باره نشنیدم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه از نظر وی برگزاری بازی با رئال مادرید در تابستان سال بعد منتفی است، گفت: با توجه به حساسیت‌هایی که ایجاد شد، در حال حاضر از نظر من این مسابقه منتفی است ولی اگر چنانچه مسئولان روی برگزاری آن نظر داشته باشند، ممکن است این قطار دوباره به حرکت در بیاید.

سیاسی همچنین درباره انتقادات حسین کاظم پور یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه نسبت به مذاکره با باشگاه رئال مادرید، تصریح کرد: آقای کاظم پور می‌تواند مثل هر فردی در جامعه اظهار نظر کند. این صحبت‌ها اظهار نظر شخصی ایشان است. من درباره حرف‌های کاظم پور اظهار نظر نمی‌کنم چون صحبت‌های وی برای خودش محترم است ولی نظر ایشان ارتباطی به هیات مدیره باشگاه ندارد. کاظم پور نمی‌تواند از طرف هیات مدیره صحبت کند چون هیات مدیره خودش رئیس دارد.

وی در پاسخ به این سئوال که "آیا فکر می‌کردید چنین فضایی نسبت به بازی پرسپولیس با رئال مادرید ایجاد شود"؟ گفت: واقعا فکر نمی‌کردم. تصورم این بود که از ما به خاطر برگزاری بازی با رئال مادرید، استقبال هم بشود ولی تصور ما کاملا برعکس شد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره صحبت‌های حمید درخشان که گفته بود قول قهرمانی پرسپولیس را در جام حذفی هم نمی‌دهد، اظهار کرد: من همه تلاش درخشان را می‌خواهم که کوتاهی نکرده باشد. بدون شک تمام تلاش درخشان برایم حکم قهرمانی دارد.

سیاسی تاکید کرد: قهرمانی یک تیم فقط دست سرمربی نیست. خیلی عوامل باید دست به دست هم بدهد که یک تیم قهرمان شود ولی متاسفانه پرسپولیس آنقدر دشمن ریز و درشت دارد که حواس‌ها را به خودشان معطوف می‌کند. با این شرایط تیم یک چیز خیلی جزیی از باشگاه دیده می‌شود که اصلا مشخص نیست. ما واقعا نمی‌دانیم در کدام جبهه باید با چه کسی مقابله کنیم.

وی ادامه داد: به هر حال پیروزی و قهرمانی فقط به کادر فنی نیست. آنها همه چیز لازم دارند. هیچکس نمی‌تواند قول قهرمانی بدهد. آیا شما می‌توانی قول بدهی که فردا زنده هستید؟! وقتی شما نمی‌توانید این قول را بدهید پس چطور سرمربی باید قول قهرمانی بدهد؟!ا اگر شما سئوالتان را اینگونه می‌پرسیدید که آیا قول می‌دهید همه تلاشتان را به کار ببرید؛ آن موقع سئوالتان قشنگ بود.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان درباره احتمال برگزاری جلسه هیات مدیره هم اظهار کرد: فعلا مورد خاصی وجود ندارد که به خاطرش هیات مدیره تشکیل جلسه بدهد. مصوبات قبل هنوز انجام نشده است. اگر موضوعی باشد که تشخیص بدهیم هیات مدیره باید تشکیل جلسه بدهد، قطعا این اتفاق رخ خواهد داد.