معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش از دستور وزیر ورزش برای برخورد با خاطیان دیدار مدیران پرسپولیس و رئال مادرید خبر داد. دیداری که هماهنگ کننده اش یکی از عوامل ضد نظام جمهوری اسلامی بوده است.

اگرچه سیاسی رئیس هیات مدیره تیم و منتقمی در بازگشت از این سفر گفته اند تازه در دفتر فلورنتینو پرز مدیر باشگاه رئال با این ایرانی آشنا شدند که رابطه نزدیکی با مدیر رئال داشته و گفته است حاضر شده برای پرسپولیسی ها تخفیف بگیرد تا رئال به تهران بیاید ، ولی این دیدار او با اعتراض بسیاری از رسانه ها ، نهادهای تصمیم ساز و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مواجه شد.

ماجرای دعوت از رئال برای بازی با پرسپولیس پروسه ای بود که از چند ماه قبل کلید خورد. بلافاصله بعد از حضور باشگاه میلان در تهران ، رویانیان این خبر را اعلام کرد. همان زمان اسنادی رو شد که واسطه این سفر را یک ایرانی معاند به نام «امیرحسین جهانشاهی» معرفی می کرد و تعدادی از رسانه ها در این باره هشدار دادند اما چون ماجرا به سرانجامی نرسید، کسی توجه ویژه ای به آن نداشت.

برکناری رویانیان و بسته شدن این پروسه شاید مدیران به جای مانده از دوره رویانیان را به این باور رساند که حتما برگزاری بازی با نقش پررنگ این واسطه از سوی نهادهای تصمیم ساز خیلی هم حساسیت ندارد اما به محض سفر مدیران جدید به مادرید شرایط عوض شد و جو سنگینی به راه افتاد . این بار عکس های سیاسی و منتقمی در دفتر پرز جنجالی شدند.

حالا مدیران پرسپولیس متهم شده اند به همکاری با معاندین. حتی اگر خودشان این ماجرا را تکذیب کنند. 

فشار افکار عمومی، مجلس و نهادهای امنیتی سبب شد تا این بار وزیر ورزش هم وارد ماجرا شود. او و امیر خادم که این هیات مدیره را برای پرسپولیس بحرانی امسال چیده اند ، زیر بار فشار افکار عمومی از برخورد با خحاطیان سخن گفته اند و باید دید این برخورد چگونه اتفاق می افتد.