به گزارش پارس به نقل از  "ورزش سه"، ویدیچ که در سال 2006 به منچستریونایتد پیوست، در دو سالی که در کنار کارلوس کی روش کار کرد، توانست با منچستریونایتد فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. او معتقد است خط دفاعی منچستریونایتد با هدایت لوئیس فان خال هرگز نمی تواند استحکام آن سال ها را به دست بیاورد.

او به دیلی استار گفت:" خط دفاعی ما در آن‌ سال ها از وس براون، ریو فردیناند، من و پاتریس اورا تشکیل می شد و هماهنگی فوق العاده ای داشتیم. کارلوس کی روش در امور دفاعی خیلی با ما کار می کرد. اورا خیلی از سمت چپ نفوذ می کرد؛ من و فردیناند در قلب خط دفاع بودیم و براون هم دفاع راست بود. او هم توان نفوذ داشت اما با توجه به نفوذهای پاتریس، بهتر بود که او در پستش بماند تا توان تیم حفظ شود و اسیر ضد حمله نشویم.




کار کردن با کارلوس در آن زمان، تاثیر زیادی روی ما و کل تیم داشت. علاوه بر آن، باید به سرمربی هم نگاه می‌کردید. سر الکس فرگوسن بازیکنان درست را در پست‌های درست قرار می‌داد. او بازیکنان درخشانی در آن ترکیب داشت و آن‌ها را در پست‌های درست قرار می‌داد و موازنه را در تیم برقرار می‌کرد. اما چیزهای زیادی در آن فصل تعیین‌کننده بودند که همه‌شان در خوب کار کردن ما نقش داشتند. کلید آن فصل، ثبات ما در طول یک تعداد بازی در کل فصل بود. بازیکنان، مربیان و سرمربی همه نقش داشتند."