به گزارش پارس به نقل از تسنیم ، حمیدرضا سیاسی در مورد شکست پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: سپاهان تیم خوب و قدرتمندی است و من این پیروزی را به آنها تبریک می‌گویم، در ضمن باید به بازیکنان خودمان هم به خاطر ارائه یک بازی خوب تبریک بگویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس در بازی با سپاهان بسیار جنگنده‌تر از قبل بودند و تا پایان بازی دویدند. قبلاً تیم در نیمه دوم از نظر بدنی کم‌ می‌آورد و خسته می‌شد اما در بازی با سپاهان اینطور نبود. انشاالله در تعطیلی لیگ نقاط ضعف‌مان را پوشش می‌دهیم و با قدرت به لیگ برمی‌گردیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص عدم دعوت از بازیکنان این تیم برای اردوی پرتغال تیم ملی خاطرنشان کرد: اینطور بهتر شد، حالا بازیکنان به صورت کامل در اختیار تیم ملی هستند. در این شرایط اگر چهار بازیکن هم به تیم ملی می‌رفتند کار مربیان سخت می‌شد. الان هم آخر دنیا نشده و بازیکنان شایسته پرسپولیس می‌توانند دوباره به تیم ملی برسند.

سیاسی درباره اردوی پرسپولیس در تعطیلات لیگ گفت:‌ می‌خواستیم برای اردو به ترکیه برویم اما به علت اینکه در ترکیه فصل بارندگی است ترجیح دادیم تیم به کیش برود.

وی درباره بحث اختلاف با اسپانسر عنوان کرد: خوشبختانه بعد از چند جلسه که با اسپانسر داشتیم اختلافات در تفاهم‌نامه جدید اصلاح شد و به توافق رسیدیم. فقط باید چک‌ها رد و بدل شود که مشکلی هم از این بابت وجود ندارد. با رد و بدل شدن این چک‌ها تفاهم‌نامه به صورت کلی امضا می‌شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: روی یک بند یعنی نحوه فسخ قرارداد با هم اختلاف داشتیم که آن هم حل شد.