به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سعید عبدولی پس از سومی در بازی‌های آسیایی در حالی که بسیار ناراحت بود و حتی به روی سکو در کنار سه نفر دیگر برای گرفتن عکس یادگاری نرفت و در گوشه‌ای ایستاد، وقتی قصد داشت از روی تشک پایین بیاید با اکبر طهماسبی و اردوان صائب از همان روی تشک جر و بحث کرد و به آن‌ها اعتراض خود را نشان داد.


عبدولی سپس در جمع خبرنگاران گفت: ما این همه جان می‌کنیم اما هیچ دفاعی از آن نمی‌شود که مبادا درجه‌شان پایین بیاید یا به مسابقه‌های بعدی دعوت نشوند.

او ادامه داد: پس از المپیک همه مردم می‌گفتند که حق عبدولی خورده شده اما صائب که همشهری من هم هست، گفت که اتفاقی نیفتاده و حقم خورده نشده است.

قهرمان سال 2011 جهان در ادامه گفت: از مردم پوزش می‌خواهم. من تمام توانم را گذاشتم تا مدال طلا بیاورم اما همه دیدند که داوران چه کار کردند. شرمندگی من برای زن و بچه‌ام که در این 5 سال دو بار نتوانستم آن‌ها را به مسافرت ببرم. وقتی که باید برای آنها می‌گذاشتم در اردو و کشتی بودم اما حالا این طور حق ما خورده می‌شود. کجای دنیا دیده‌اید که 24 امتیاز بگیرند و ضربه کنند اما نتیجه را برگردانند. این همه از شانس من است و نمی‌دانم چه گناهی کرده‌ام و یا مال کدام یتیم را خورده‌ام که این طوری تاوان پس می‌دهم. آن اتفاق‌ها در المپیک افتاد و حالا هم بازی‌های آسیایی. تنها مشکلی که هست این که مردم ما بدانند داوران ما هیچ دفاعی نمی‌کنند.

عبدولی در پایان درباره از حال رفتنش روی تشک و مصدومیتش در کشتی پایان گفت: به دلیل فشار زیادی که آمده بود، بینی‌ام گرفته بود و نمی‌توانستم نفس بکشم. در کشتی با حریف کره‌ای فکر کنم انگشتم شکست و در واقع با یک دست کشتی می‌گرفتم.

او در پایان انگشتش را به خبرنگاران نشان داد تا ببینند که چقدر دچار تورم شده است.