به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مراسم وزن کشی چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی امروز برگزار شد و بر این اساس در وزن 66 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند افشین بیابانگرد در دور نخست به مصاف روسلان تساریف از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در  دور بعد با برنده کشتی میان پان ژنگ از چین و هان سو ریو قهرمان جهان از کره جنوبی مبارزه می‌کند.

بیابانگرد پس از کسب مدال برنز رقابت‌های جهانی در وزن 71 کیلوگرم در آخرین روزها جایگزین امید نوروزی شد و برای حضور در این رقابت‌ها کیلوهای زیادی را کم کرده است.

در وزن 75 کیلوگرم پیام بویری نایب قهرمان جوانان جهان در دور اول با نوربک خاشیمبیکوف از ازبکستان مسابقه می‌دهد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده مبارزه میان سینگ گورپرت از هند و شریف بدر از قطر مبارزه می‌کند. در این وزن 12 نفر حضور دارند.

در وزن 85 کیلوگرم که 14 کشتی‌گیر حضور دارند، مجتبی کریم‌فر در دور نخست به مصاف آمی شاهین از اردن می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده سی یئول لی از کره جنوبی و تایچی اوکا از ژاپن مسابقه می‌دهد.

در وزن 130 کیلوگرم بشیر باباجان‌زاده در دور نخست به مصاف داهارمندر دلال از هند می‌رود و در صورت شکست این کشتی‌گیر در دور دوم با برنده مسابقه میان ابراربک مسلم‌اف از ازبکستان و نورماخان تینالیف از قزاقستان نفر سوم جهان مسابقه می‌دهد. در این وزن 10 کشتی گیر حضور دارند.

در آستانه این مسابقات، افشین بیابانگرد به خبرنگار اعزامی تسنیم به اینچئون، گفت: تمام خوب‌های دنیا سمت من هستند و باید با آنها کشتی بگیرم اما تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا مدال بگیرم. ترسی از کسی ندارم و می‌خواهم برای کشورم افتخار‌آفرین باشم.

بشیر باباجان‌زاده هم به خبرنگار تسنیم گفت: فکر نمی‌کنم در دور اول مشکلی داشته باشم اما در دور دوم کار سخت‌تری دارم. تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا مدال بگیرم و مردم هم دعا کنند تا سربلند شوم.

مجتبی کریم‌فر فرنگی کار وزن 85کیلوگرم اظهار داشت: همه آنهایی که به بازی‌های آسیایی آمده‌اند خوب هستند و نباید کسی را دست کم بگیریم. سعی می‌کنم با تمام وجود کشتی بگیرم و به فینال بروم. امیدوارم همه ما فردا مدال‌های خوشرنگی برای ایران کسب کنیم.

بویری دیگر کشتی‌گیر کشورمان هم گفت: درست است که جوان هستم اما امید زیادی دارم تا مدال کسب کنم. من از پیش بازنده نیستم و تمام تلاشم را می‌کنم تا پاسخ زحمات و اعتماد کادر فنی را بدهم.