به گزارش پارس به نقل از  خبرآنلاین؛ مجتبی حسینی مربی ذوب آهن و دستیار یحیی گل محمدی در مورد این بازی پاسخگوی سوالات ما بود: 

*این بار هم بازی را بردید و هم بدشانسی را دور زدید. نظرتان در مورد دیدار با استقلال چیست؟
بازی حسابی بود. هم برای ما هم برای استقلال، هر دو تیم برای برد بازی می کردندو سرعت بسیار بالایی داشت. یکی از بهترین بازی های لیگ را دیدیم و چون ذوب آهن بهترین بازی خود را انجام داد، توانستیم برنده باشیم.
*در فاز حمله، هنوز ذوب آهن موقعیت های بالای 90 درصد را از دست می دهد به خصوص دراواخر نیمه دوم بازی با استقلال. دلیل این امر، باز هم استرس است؟
ما همچنان مشغول کار بر روی این مسائل هستیم. مقابل هر تیمی، دو، سه موقعیت مان را از دست می دهیم و باید این موضوع را هر چه زودتر بهبود ببخشیم. بعد از زدن گل دوم در مقابل استقلال هم این مشکل سراغ بچه ها آمد. می توانستیم بازی را 4 بر یک به سود خودمان به اتمام کنیم. متاسفانه توپ های مان به گل وارد نمی شود. به هر شکل بچه ها باید تمرکزشان را تا دقیقه 90 حفظ کنند.
*به نظر می رسید استقلال از سوی شما خیلی خوب آنالیز شده بود. در این مورد هم توضیح می دهید؟
بله، ما هر هفته، همه حریفان را به خوبی آنالیز می کنیم. ما می دانستیم خط هافبک و حمله استقلال عالی است. آنها توانایی بازی از کناره ها و در عمق را دارند به همین خاطر ما برنامه داشتیم تا فضا را از حریف بگیریم و همین امر سبب شد برنده باشیم.
*با این نوع بازی، به نظر نمی رسد جایگاه واقعی تان مکان دوازدهم جدول باشد. چه زمانی به جایگاه اصلی تان برمی گردید؟
ما در این فصل تغییرات زیادی داشته ایم و ما در شروع مسابقات هم بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم. به همین خاطر روند کندی داشتیم. بدشانسی و برخی مسائل که از دست کادر فنی خارج است مثل اشتباهات فردی بازیکنان و داوری هم در کارمان تاثیر منفی داشت. امیدوارم در ادامه بتوانیم با توجه به نتیجه ای که مقابل استقلال گرفتیم، همراه با انجام بازی های خوب، نتایج درخشانی نیز کسب کنیم. این موضوع برای مان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.