به گزارش پارس به نقل از ایسنا، درآغاز پنجمین و آخرین روز رقابتهای ووشوی بازیهای آسیایی اینچئون مسابقات فینال اوزان مختلف برگزار شد که در فینال وزن 75- کیلوگرم مردان حمیدرضا لادور مقابل " کیم میون جین" از کره جنوبی شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

لادور در راند اول حملات خوبی انجام داد و امتیازات مناسبی گرفت البته حریف کره ای هم امتیازاتی گرفت که در نهایت این راند به سود نماینده ایارن به پایان رسید.

در راند دوم حریف کره ای مبارزه بهتری ارائه کرد و لادور را روی چند صحنه به زمین زد.ووشوکار ایران هم حملاتی انجام داد ولی در نهایت این راند در صورتی که نزدیک به هم کار می کردند این راند به سود حریف کره ای به پایان رسید.

در راند سوم هر دو مبارز احتیاط را در سرلوحه کار خود قرار داده بودند و سعی می کردند تا از ضدحملات استفاده کنند.لادور هم حملاتی انجام داد که در نهایت حریف کره ای فرد پیروز لقب گرفت تا مدال طلا را کسب کند.

وی برای رسیدن به فینال، در دور اول "ماهارجان" از نپال و در دوم "محمد زید" از اردن را شکست داد و به جمع چهار نفر پایانی راه یافت. لادور در مرحله نمیه نهایی " نور سلطان تورسینکالوف" از قزاقستان را برد و فینالیست شد.

لادور طلای مسابقات جوانان جهان اندونزی 2008 و طلای مسابقات کامبت گیمز روسیه 2013 را در کارنامه دارد.

در ووشوی ایران و در رقابتهای امروز(چهارشنبه) محسن محمد سیفی در وزن 70- کیلوگرم مدال طلا و الهه منصوریان در وزن 52- کیلوگرم بانوان مدال نقره گرفته بودند.