به گزارش پارس به نقل از تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده سازی برای دیدار روز جمعه مقابل ذوب آهن اصفهان در چهارچوب مسابقات هفته دهم لیگ برتر ساعت 17:30 امروز در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.


*خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده، کرار جاسم و محمد قاضی به صورت اختصاصی زیر نظر دکتر امین نوروزی تمرین کردند.دکتر نوروزی تمرینات متنوعی جهت آماده‌سازی این 4 بازیکن درنظر گرفته بود. قاضی و کرار جاسم زودتر از سایر بازیکنان تمرین را ترک کردند.

*هرایر مگویان، حنیف عمران زاده و یعقوب کریمی غایبان امروز تمرین آبی‌پوشان بودند و میرشاد ماجدی نیز در تمرین حضور نداشت.

*امیر قلعه نویی با لباس ورزشی وارد زمین شد اما بدون اینکه سمت بازیکنان برود و با آنها صحبت کند روی یکی از نیمکت‌ها نشست و تا پایان دخالتی در تمرین نداشت. چهره سرمربی استقلال ناراحت و بیشتر مشغول صحبت با رضا رجبی یکی از آنالیزورهای استقلال بود.

*به جای امیرقلعه نویی جواد زرینچه دستیار اول سرمربی استقلال دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد.

*پیش از آغاز تمرین، بازیکنان استقلال در خصوص نتایج تیم فوتبال امید در بازی‌های اینچئون صحبت می‌کردند و از نتایج ضعیفی که تیم امید گرفته بود ابراز تعجب می‌کردند.

*میلاد فخرالدینی با خودروی جدید خود در تمرین حاضر شد و بازیکنان به وی بابت خرید این خودرو تبریک گفتند.

*قرار بود تیم استقلال فردا (دوشنبه) در دیدار دوستانه به مصاف نساجی قائمشهر برود اما به دلیل در پیش بودن مسابقات جام حذفی این دیدار لغو شد.

*از تمرین امروز استقلال تنها حدود 50 هوادار استقبال کردند که بیشتر آنها در خصوص شکست‌های اخیر استقلال و همچنین بحث اقدام غیر اخلاقی مدیر تدارکات تیم امید صحبت می‌کردند. همچنین بحث‌هایی هم در مورد زد و خورد در دربی امیدهای سرخابی شکل گرفت.

*بازیکنان استقلال ابتدا چند دقیقه‌ای دور زمین دویدند و سپس زیر نظر دستیاران قلعه نویی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند، همچنین دروازه‌بان‌های استقلال زیر نظر کریم بوستانی تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشتند.

*در کنار زمین استقلال مسابقه اتومبیل‌رانی برگزار می‌شد که سروصدای آن بازیکنان و تماشاگران حاضر در تمرین را کلافه کرده بود.

*برنامه سفر تیم استقلال به اصفهان مشخص شد و بر اساس آن آبی‌پوشان ساعت 15 پنج‌شنبه هفته جاری به اصفهان سفر می‌کنند.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه هفته جاری از هفته دهم لیگ برتر در اصفهان به مصاف تیم ذوب آهن می‌رود.