ساعت اهدایی با نشان "پارمیجیانی" از سوی کنفدراسیون فوتبال برزیل در ماه ژوئن در قالب یک کیف بین 28 عضو کمیته اجرایی فیفا و 32 نماینده تیم‎های شرکت کننده در جام جهانی توزیع شد.

بر پایه گزارش میرر، کمیته اخلاق فیفا می‎گوید پذیرش چنین هدایای ارزشمندی قانون شکنی است و تمامی ساعت‎ها باید تا تاریخ 24 اکتبر بازگردانده شوند. در غیر این‎صورت برخورد قانونی با این موضوع خواهد شد.
در بیاینه ای که کمیته اخلاق فیفا منتشر کرده، آمده است: کنفدراسیون فوتبال برزیل نمی‎بایست این ساعت‎ها را هدیه می‎کرد. آنهایی که این ساعت را دریافت کرده‎اند باید بلافاصله بررسی می کردند آیا هدایای داخل کیف، متناسب است و در صورتی که مشاهده کردند داخل کیف ساعت است یا می‎بایست آن را بازمی‎گرداندند یا ... این امر را به بخش تحقیقات گزارش می‏‌کردند. کمیته اخلاق فیفا چنین هدایایی را ممنوع می‎داند. مسئولان فیفا باید هدایایی که ارزش بالایی ندارد و نمادین است را دریافت کنند. اگر جای ابهام وجود داشته باشد هدایا نباید گرفته شوند. مقامات فوتبال لازم است که از اهمیت وظایف و مسئولیت‎های خود بااطلاع باشند.
طبق اعلام مقامات کمیته اخلاق، نمایندگان تمام 32 تیم حاضر در جام جهانی این هدایا را دریافت کرده‎اند. البته به هر 10 عضو اتحادیه کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی هم یک ساعت اهدا شده است.
البته مقامات برزیلی می‎گویند که این ساعت‎ها فقط هشت هزار و 750 دلار قیمت داشته حال آنکه این کمیته قیمت این ساعت‎ها را 26 هزار 800 دلار برآورد کرده است.