به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، منصوریان پس از برد تیمش مقابل استقلال سعی کرد تا کاری کند که خاطره تلخ باخت پس از پیروزی پرگل مقابل سپاهان، تکرار نشود. برای همین در جمع بازیکنانش به آنها توصیه کرد که بازی مقابل سپاهان را ملاک قرار دهند و پیروزی هفته پیش برابر استقلال را به دست فراموشی بسپارند.
 
ما آبی  می‌ پوشیم
تیم ما و نفت مسجدسلیمان هم خانواده هستند تفاوت برای ما در این دیدار این است که نفت تهران آبی  می‌ پوشد و تیم میزبان زرد. همانطور که گفتم من اولین دفعه است که به مسجدسلیمان  می‌ روم و فقط تعریف هایی که از آنجا شنیده ام از دوستان مثل غلامپور بوده و  می‌ دانم مردمان بسیار مهمان نوازی دارند. امیدوارم یک رقابت سالم و تماشاگرپسند داشته باشیم، هر دو تیم نفت هستند و از یک منبع تامین  می‌ شوند.

3 هفته سخت پیش روی ماست
در هفته گذشته تمام تلاشم بر این مبنا بود که بچه ها پیروزی مقابل استقلال را فراموش کنند و چون ما بعد از برد سپاهان یک تجربه تلخ داشتیم که حالا نباید آن را دوباره تکرار کنیم. به بزرگترهای تیمم وظایفی دادم که جوان ترها را مدیریت کنند چون تیمی که لیاقت بردن استقلال و سپاهان را دارد باید جایگاه بهتری در جدول داشته باشد و باید موفقیت هایش دنبال دار شود. ما 3 دیدار سخت مقابل نفت مسجدسلیمان، فولاد خوزستان در اهواز و با ذوب‌آهن در تهران داریم که  می‌ تواند سرنوشت ما را به نوعی تغییر دهد. تمام تلاشمان این است که در این دیدارها به حداکثر امتیاز برسیم.

نمی خواهم خاطره تلخ سپاهان تکرار شود
درست است در حال حاضر محمدرضا خانزاده بازیکن پرسپولیس است اما او 40 ماه در تیم امید بازیکن من بود و در این مدت هیچ رفتار زشتی از او ندیدم و برای اولین بار است که چنین رفتاری را از او شاهد بودم و به او توصیه می‌ کنم که بیشتر از این ها آرامش خودش را حفظ کند. فکر  می‌ کنم او به اشتباهش پی برده باشد، از آقای کفاشیان درخواست می‌ کنم که وقتی به مالزی رفت کاری کند که محرومیتی شامل حال او نشود.