به گزارش پارس به نقل از ورزش3، تیم ملی امید ایران در حالی در اولین بازی‌اش با نتیجه ناامید کننده 4 بر یک شکست خورد که کمتر کسی می‌توانست آن را پیش‌بینی کند. محسن مسلمان، کاپیتان تیم ملی امید درباره این نتیجه و امیدهای‌ ایران برای صعود با ورزش سه گفت و گو کرد که در ادامه می‌خوانید.

خوب نبودیم و هیچ بهانه‌ای نمی‌آوریم. تک تک بچه‌ها بد بودند و این نتیجه رقم خورد. آنطور که باید باشیم در زمین نبودیم. الان هم واقعا اعصاب نداریم. این باخت تلنگر خوبی برای ما بود و در بهترین زمان ممکن اتفاق افتاد.

امکانات نداریم

امکانات اینجا اصلا مناسب نیست. البته برای تمام تیم‌ها شرایط همینطور است و کسی بهتر از ما نیست. از همه نظر در شرایط بدی هستیم. از سیستم گرما و سرما تا جای خواب و خورد و خوراک. با توجه به اینکه بازی‌ها در کره است از نظر ناهار و شام شرایط بدی داریم و فقط وعده صبحانه خوب و قابل خوردنی داریم اما باز هم این دلیل نمی‌شود که اینطور بازی می‌کردیم و آن را قبول دارم.

هم‌قسم شدیم و جبران می‌کنیم

4 گل خوردیم، در بدترین شرایط. اما باید آن را فراموش و جبران کنیم. همه هم قسم شده‌ایم تا نتایج آینده را به نفع ایران به پایان برسانیم. این بازی استثنایی بود و کلا همه چیز دست به دست هم داد تا این نتیجه رقم بخورد. اما بازی بعدی را با برد خوبی پشت سر می‌گذاریم و صعود می‌کنیم. امیدوارم نتیجه‌مان اینقدر خوب باشد تا کسی اینطور از روی ما رد نشود.

ویتنامی‌ها روی مخ ما رفتند

به هرحال تیم عقب افتاده بود و بچه‌ها از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداشتند. واقعا همه عصبی بودند و کاری از دست کسی برنمی‌آمد. ویتنامی‌ها روی مخ بچه‌های ما رفته بودند و البته خانزاده هم جوانی کرد و نباید اینقدر زود واکنش نشان می‌داد. اتفاقی است که افتاده و باید آن را فراموش کرد و به دنبال روزهای خوب آینده بود.

از تهران نگویید لنگش کن

واکنش‌ها نسبت به باخت ما خیلی بد بود. هر چه خواستند گفتند. حتی گفتند تیم‌ امید تهران بهتر از ما نتیجه می‌گرفت. اما من، محسن مسلمان بعنوان کاپیتان تیم می‌گویم کاش شرایط تیم را درک می‌کردند. اینطور نباشد که از تهران بگویند لنگش کن. ما ده روز تمرین کردیم و در کنار هم بودیم. شرایط بدی داریم و همه چیز را به جان خریدیم تا تیم ملی امید موفق باشد. این انتقادات کمکی به تیم ملی نمی‌کند و بهتر است از انتقادات دور از وجدان خودداری کنند. من کاپیتان تیم هستم و تا لحظه آخر از پشت تیمم هستم، به کسی هم بی‌احترامی نمی‌کنم اما خواهش می‌کنم جای انتقادات فنی به دنبال بازگو کردن مشکلات شخصی خود نباشند.