به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (شنبه) بارسلونا برابر اتلتیک بیلبائو اگرچه نیمار هر دو گل آبی و اناری‌پوشان را به ثمر رساند اما در حقیقت این لیونل مسی بود که هر دو گل را ساخت. این موضوع سبب شد که لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا به طور ویژه به تمجید از مهاجم آرژانتینی تیمش بپردازد.

انریکه در این باره گفت: مسی نه فقط به خاطر گل‌هایی که می‌زند بلکه به خاطر پاس‌ گل‌هایش هم بهترین است. اگر از من بپرسید می‌گویم او اگر می‌خواست حتی می‌توانست بهترین مدافع دنیا هم شود. او کارهایی انجام می‌دهد که من حتی از کاپیتان سوباسا (شخصیت اصلی کارتون فوتبالیست‌ها) ندیده‌ام و حتی در بازی‌های پلی‌استیشن هم نمی‌شود آنها را انجام داد. وسعت کارهایی او می‌تواند انجام دهد خارج از محدوده تصور است.

سرمربی پیشین رم افزود: به بازی‌های مسی عادت کرده‌ایم و باعث خوشحالی ما است که بهترین بازیکن دنیا را در تیم‌مان داریم.

بارسلونا برای سومین هفته متوالی توانست بدون گل خورده بازی‌هایش را ببرد و همین موضوع سبب شد که انریکه تمجیدی ویژه از خط دفاع تیمش داشته باشد. وی گفت: هوش تاکتیکی سرخیو بوسکتس و قدرت تحمل او در برابر فشار حریف فوق‌العاده است. او برای ما مهره‌ای کلیدی و به نظر من در پست خودش در دنیا بهترین است. برای تبدیل شدن به تیمی که قرار است جام ببرد، علاوه بر داشتن یک خط حمله خوب در فاز دفاعی هم باید بی‌عیب و نقص کار کنید. داشتن یک خط دفاع خوب بخشی از ملزومات داشتن یک تیم کامل است.