به گزارش پارس به نقل از ایرنا ؛ آیین تکریم کرانچار امروز (شنبه ) بدون حضور این مربی کروات در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

در این آیین فیلم کوتاهی از فعالیت مربیان گذشته تا به امروز تیم سپاهان به نمایش در آمد و در بخش پایانی آن نیز به تصاویری از فعالیت کرانچار در تیم فوتبال سپاهان اختصاص داشت.

این فیلم کوتاه با نشان دادن تمبر یادبود کرانچار پایان یافت.

پس از نمایش این فیلم ، مجری برنامه اظهار کرد که این تمبر یادبود بنا به پیشنهاد باشگاه سپاهان و موافقت اداره کل پست استان اصفهان قرار است در هفته آینده منتشر شود.

* مجری برنامه همچنین به 'مجید بصیرت' و 'محمود کریمی' دو دستیار کرانچار در تیم فوتبال سپاهان توصیه کرد که برای ارسال نامه های خود به دوستان و آشنایان از تمبر یادبود کرانچار استفاده کنند. این موضوع خنده حاضرین را در پی داشت زیرا گفته می شود این دو مربی علاقه زیادی به ادامه فعالیت کرانچار در تیم سپاهان داشتند.

* کرانچار غایب بزرگ این مراسم بود و لوح تقدیر وی توسط 'حمید باقری' مدیر روابط عمومی باشگاه به 'رضا چلنگر' مترجم کرانچار که به نمایندگی از وی حضور داشت، اهدا شد.

* هنگام اهدای لوح تقدیر کرانچار به چلنگر، بازیکنان تیم فوتبال سپاهان سالن را ترک کردند. یکی از آنها به هنگام خروج از سالن به خبرنگار ایرنا گفت:'مسخره مان کرده اند، بلند شو بیا بیرون'.

* «منوچهر نیکفر» رییس هیات مدیره باشگاه سپاهان، «حسین کفعمی»، «مهرزاد خلیلیان» مدیرعامل باشگاه، «مسعود تابش» معاون فنی باشگاه و «حمیدرضا قندی» مشاور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان در این آیین حضور داشتند.

* این مراسم همزمان با مراسم پایانی دوره آموزش اصول پیشرفته مربیگری بازیکنان جوان فوتبال برگزار شد . این دوره آموزشی از سوی باشگاه سپاهان برای مربیان تیم های پایه این باشگاه زیر نظر مربیان ایتالیایی برپا شده بود .

* « حسین فرکی » سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان در این مراسم حضور نداشت.

پیش از این نیز کرانچار در مراسم معرفی حسین فرکی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان شرکت نکرده بود.