به گزارش پارس به نقل از  مهر، حمید درخشان پس از پایان نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: این تصمیم هیات مدیره باشگاه‌ بود و مصوب شد من سرمربی پرسپولیس شوم. این موضوع به مدیرعامل شد و در نهایت به من هم حکم دادند.

وی با بیان اینکه عصر امروز چهارشنبه به محل برگزاری تمرین می‌رود، افزود: برنامه‌های خوبی برای تیم داریم تا یکسری مشکلات موجود را برطرف کنیم. این مشکلات شامل مسائل فنی، آمادگی جسمانی و باور کردن‌ها دارد یعنی بازیکن باید باور کند پیراهن چه تیمی را برتن کرده است. در این شرایط نیاز به زمان داریم که امیدوارم عزیران هوادار این زمان را به ما بدهند.

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه خودش نیز جزئی از خانواده بزرگ پرسپولیس است، ادامه داد: کار مربیان پرسپولیس همین است، یک روز من هستم و فردا شاید یکی دیگر جای من بیاید. این عرف فوتبال است که باید همه آن را بپذیریم. باشگاه امروز تصمیم گرفت که من سرمربی شوم و من هم به آن لبیک گفتم.

وی از انتخاب دستیارانش در یکی - دو روز آینده خبر داد و تاکید کرد: یکی از دستیاران من حسین عبدی است.

درخشان در مورد اینکه آیا قول قهرمانی می‌دهد؟، تصریح کرد: من قول قهرمانی نمی‌دهم. شما ببینید تیم در چه وضعیتی قرار دارد. اینکه مربی سپاهان قول قهرمانی می‌دهد، به خاطر آن است که شرایط سپاهان با ما خیلی فرق دارد. البته پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد ولی باید در برخی بخش‌ها تقویت شود.

گفته می‌شود به علت رعایت نکردن سقف قرارداد توسط باشگاه پرسپولیس، قرارداد درخشان در هیات مدیره باشگاه ثبت نمی‌شود. وی در این مورد تاکید کرد: در این زمینه اطلاعی ندارم و فقط می‌دانم امروز باشگاه به من حکمی داده که بر اساس آن سرمربی پرسپولیس هستم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات توسط باشگاه مرتفع می‌شود، ادامه داد: اعضای هیات مدیره چیز خاصی از من نخواستند اما من از آنها خواستم به کادرفنی جدید کمک کنند. آنها هم قول دادند که هر هرچه می‌خواهم تهیه کرده و تیم را تقویت کنیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: تیم را باید با یک برنامه‌ریزی ریزی خوب و مدون از بحران خارج کنیم. باید آرام آرام این کار صورت گیرد و نمی‌توان به سرعت تیم را از بحران خارج کرد.

وی در پاسخ به این سوال که حضور در پرسپولیس ریسک نبود؟، افزود: من یک دفعه به تیم شهرداری تبریز رفتم که در رده هفدهم قرار داشت. ضمن اینکه پرسپولیس خانه من است و می‌توان با حمایت پیشکسوتان و هواداران در آن موفق بود.

درخشان با اشاره به اینکه پیش از این با هیچکس برای هدایت پرسپولیس صحبت نکرده بود، ادامه داد: همه داستان‌ها امروز صورت گرفت، به والله من نه در شهرداری بودم و نه موضوعی از قبل وجود داشت.

وی با تاکید بر اینکه پیشکسوتان تاج سرش بوده و این هرچه بگویند که برای موفقیت تیم مهم باشد را انجام می‌دهد، یادآور شد: آقایان اگر پرسپولیس را دوست دارند نه من را، باید به تیم کمک کنند.

مایلی‌کهن در آخرین اظهارنظرش اعلام کرده که نگران باز شدن دست دلالان در پرسپولیس است، منظور او چه کسی است؟ سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس به این سوال اینگونه پاسخ داد: مایلی‌کهن بزرگ ما بوده و هرچه بگوید ما انجام می‌دهیم.

وی در مورد اینکه برای حضورش در پرسپولیس از پیشکسوتان رخصت گرفته یا نه؟، افزود: نه تنها از پروین بلکه از بزرگان دیگر هم اجازه می‌گیرم. ضمن اینکه از نظر هر پیشکسوتی که با دل و جان به فکر موفقیت پرسپولیس باشد، فرقی نمی‌کند که در باشگاه چه سمت داشته و یا سمت نداشته باشد، استفاده می‌کنم.

درخشان در مورد اینکه آیا از علی دایی هم رخصت می‌گیرد؟، گفت: چون وقت کم بود نتوانستم به دایی زنگ بزنم اما از او هم رخصت می‌گیریم. به پروین و دایی همیشه احترام می‌گزارم زیرا اسطوره پرسپولیس بوده و هستند.