به گزارش پارس به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد. در تمرین امروز آبی‌پوشان حنیف عمران‌زاده و یعقوب کریمی‌ غایب بوند اما بقیه بازیکنان در محل تمرین حضور داشتند.


* جاسم کرار هافبک عراقی استقلال به دلیل آسیب‌دیدگی دیدار با نفت را از دست داده، امروز با لباس شخصی برنامه‌های تاکتیکی تیمش را تماشا کرد.

* جواد زرینچه بعد از یکی دو جلسه بیماری امروز در تمرین تیمش حضور پیدا کرد.

* قبل از شروع تمرین امروز سرمربی تیم استقلال بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها صحبت کرد. قلعه‌نویی به بازیکنان گفت این مسابقه یکی از مهتمرین دیدارهای ماست و باید سعی کنیم سه امتیاز آن را بگیریم. اصلا نباید مغرور شویم و همان‌طور که می‌دانیم بازی در ورزشگاه تختی شرایط خاص خودش را دارد و باید حواس‌مان باشد که تیم حریف ساختار هجومی خوبی دارد و آنها در ضد حملات خوب عمل می‌کنند. قلعه‌نویی همچنین در خصوص میلاد فخرالدینی و جاسم کرار هم به بازیکنان گفت با توجه به نبود این دو نفر تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد خواهد شد.

*دوربین برنامه ورزش و مردم امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و با تعدادی بازیکنان این تیم صحبت کرد.گزارشگر این برنامه نزدیک به 30 دقیقه با امیر قلعه‌نویی به صحبت پرداخت و در خصوص شرایط استقلال و وضعیت مربی آبی‌پوشان با او گفت‌وگو کرد.

* بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال با گذشت دقایقی از تمرین به زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آمد. وی در همان بدو ورودش مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت و با تشویق آنها روبه‌رو شد.

* هنگامی که امیر قلعه‌نویی مشغول مصاحبه بود تماشاگران تیم استقلال به شدت سرمربی این تیم را تشویق کردند.

* سعید بیگی بازیکن اسبق تیم استقلال که در دهه 80 بازیکن این تیم بود، امروز درمحل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد وبا قلعه‌نویی خوش و بش کرد.

* امیر حسین صادقی که چند روزی است در تمرینات گروهی آبی‌پوشان شرکت می‌کند امروز بدون مشکل با استقلالی‌هات تمرین کرد و به نظر می رسد این بازیکن برای همراهی تیمش در دیدار روز پنجشنبه مشکلی نداشته باشد.

* تماشاگران تیم در حاشیه تمرین امروز تیم در مورد علیرضا منضوریان صحبت می‌کردند و می‌خواستند بدانند آیا وی روی نیمکت تیمش می‌نشیند یا خیر.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در گروه‌های مختلف کار ترکیبی کردند. بخش بعدی تمرین امروز آبی‌پوشان تمرینی بود که بازیکنان از خط دفاع توپ را به هافبک‌ها می‌سپردند و آنها با فرستادن توپ به کناره‌ها و عمق دفاع حریف به سمت دروازه ضربه نهایی را می‌زدند.

* برخلاف روزهای گذشته امروز لباس دروازه‌بانان استقلال به یک شکل بود و همگی آنها با لباس یکدست تمرین کردند.

* آخرین تمرین تیم استقلال قبل از دیدار با نفت تهران فردا برگزار می‌شود و آبی‌پوشان برای برگزاری اردوی پیش از بازی راهی هتل اوین خواهند شد.

تیم فوتبال استقلال زوز پنجشنبه از هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران به مصاف نفت خواهند رفت.