رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است که کارلوس کی روش کارش را با تیم ملی ایران آغاز کرده و می‌گوید متن قرارداد او را امروز (سه‌شنبه) برایش ایمیل می‌کنیم.

به گزارش پارس به نقل از ایسنا، علی کفاشیان که روی خط تلفنی برنامه 90 آمده بود درباره بازیکنان تیم ملی امید اظهار کرد: قبول دارم که هفت بازیکنی که در حال حاضر در این تیم حضور دارند نمی‌توانند در مقدماتی المپیک ریودوژانیرو حضور داشته باشند اما ما وقت داریم و می‌توانیم کار کنیم.

وی افزود: پنج ماه قبل که وینگادا را آوردیم قرار بود برای بازی‌های آسیایی اینچوان تیم زیر بیست و یک سال را ببریم اما مسئولان کمیته ملی المپیک تاکید کردند که چند بازیکن 23 سال هم در این تیم حضور داشته باشند تا به نوعی شانس مدال داشته باشیم .

کفاشیان تصریح کرد : به هر حال تیم اینگونه اعزام شد و ان‌شاءالله بعد از پایان بازی‌های آسیایی برنامه آماده سازی المپیک را پیگیری خواهیم کرد.

رییس فداراسیون فوتبال در ادامه درباره آخرین وضعیت قرارداد کی‌روش گفت: متن قرارداد او را آماده کرده‌ایم و سه‌شنبه برایش ایمیل خواهیم کرد. ان‌شاءالله او هم این قرارداد را تاید و امضا میکند تا کارش را رسما آغاز کند. البته کی‌روش کارش را شروع کرده و با امضای قرارداد رسما کارش را آغاز می‌کند.

کفاشیان در پایاین با رد مذاکره فدراسیون فوتبال با مربی دیگری از جمله زلاتکو کرانچار برای هدایت تیم ملی خاطر نشان کرد: به غیر از کارلوس کی روش با هیچ مربی دیگری مذاکره نکرده‌ایم.