به گزارش پارس به نقل از مهر، در این تور بین المللی که در دو مرحله برگزار شد در مجموع انفرادی قادر میزبانی از پتروشیمی تبریز با زمان شش ساعت و 45 دقیقه و 50 ثانیه برسکوی نخست ایستاد و دوچرخه سوار دانمارکی دوم و امیر کلاهدوز دیگر رکابزن تیم پتروشیمی نیز در جای سوم قرار گرفت.

در مجموع تیمی نیز تیم پتروشیمی در صدر قرار گرفت و دوچرخه سواران تیم پیشگام یزد از کشورمان و تیم تایوان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند. رقابت های تور دوچرخه سواری جاوه شرقی اندونزی با شرکت 75 دوچرخه سوار در قالب 15 تیم از کشورهای مختلف دردو مرحله برگزار شد.

قهرمانی و نائب قهرمانی تنیسورهای آذربایجان شرقی در رقابت های تور تنیس با ویلچر ITF

با پایان یافتن دومین دوره رقابت های تور تنیس با ویلچر ITF، حسین ممی پور و محمد رضا یعقوبی تنیسورهای آذربایجانشرقی به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند.

این مسابقات به دلیل ثبت شدن در تقویم رسمیITF از امتیاز بین المللی برخوردار بوده و شرکت در آن موجب ارتقا رنکینگ جهانی تنیسورها شد.

در این مسابقاتکه  به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب و با حمایت باشگاه فرهنگی، ورزشی آپت تهران برگزار شد، 17 تنیسور از استان های سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، گیلان، تهران، قم، خراسان رضوی و  اردبیل حضور داشتند که در پایان در بخش انفرادی حسین ممی پور از آذربایجانشرقی به عنوان قهرمانی دست یافت، محمد رضا یعقوبی دیگر تنیسور آذربایجانشرقی نایب قهرمان شد و محسن جلالی و مهدی عظیمی به صورت مشترک مقام سوم را بدست آوردند.

در بخش دوبل نیز تیم حسین ممی پور و محمدرضا یعقوبی قهرمان شد، تیم محمد حمدان از عراق و مهدی طیبی نایب قهرمان شد و تیم محسن جلالی و محمد کاکاوند و نیز تیم علی زارعی و هاشم افضلی، به صورت مشترک به عنوان سوم دست یافتند.

شهرداری تبریز قهرمان مسابقات مدارس هاکی منطقه یک کشور

مسابقات هاکی کشور منطقه یک در دو رده سنی مینی و سالنی مدارس هاکی با شرکت شش تیم سالنی از استان های گلستان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، گیلان، مازندران و آذربایجان شرقی وپنج تیم مینی هاکی از استان های گلستان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، مازندران و آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد و در رقابت های هاکی سالنی تیم های شهرداری تبریز، گلستان و آذربایجان غربی به مقامهای اول تا سوم دست یافتند.

در بخش مینی هاکی تیم آذربایجان غربی به مقام قهرمانی رسید و شهرداری تبریز به مقام دومی بسنده کرد و گلستان به مقام سومی رسید.

در پایان این رقابتها بهترین بازیکن سالنی توحید شهسوار از شهرداری تبریز، بهترین گل زن مهدی شاهرخی از شهرداری تبریز در سالنی و در مینی هاکی با اخلاق ترین بازیکن امیرحسین زینال پور انتخاب شدند.

از تیم هاکی سالنی سه نفر به نام های مهدی شاهرخی، توحید شهسوار و سالار نیک بخت و در مینی دو نفر به نامهای مهدی غفارپور و علی احمدی به عضویت تیم های منتخب مدارس هاکی کشور انتخاب شده و فیروز شاهی سرمربی پرتلاش تیم های مدارس آذربایجان شرقی به سرمربیگری تیم های منتخب کشور انتخاب شد.