به گزارش پارس به نقل از فارس: تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای دیدار مقابل نفت تهران پیگیری کرد.


در تمرین امروز آبی‌پوشان حنیف عمران‌زاده و مگویان غایب بودند ضمن آنکه جاسم کرار با لباس غیرورزشی به محل تمرین آمد و تنها نظاره‌گر برنامه‌ آبی‌پوشان شد.

* قبل از شروع تمرین امروز محسن فروزان نزد فرزند پژمان نوری رفت و با وی شوخی می‌کرد. حرکات فروزان دقیقا همان حرکاتی بود که حنیف عمران‌زاده در تمرینات انجام می‌داد و دروازه‌بان استقلال وقتی دید حریف شیطنت‌های پرشان نوری نمی‌شود بطری آب معدنی را روی سر وی خالی کرد. میلاد فخرالدینی هم به جمع این دو نفر اضافه شد تا فرزند نوری را اذیت کند اما این کودک خردسال به مدافع استقلال حمله و ضرباتی را به وی وارد کرد.

* آرش برهانی با کمی تأخیر به محل تمرین رسید.

* امیر قلعه‌نویی در ابتدای تمرین امروز بازیکنان را دور هم جمع کرد و حدود 10 دقیقه در خصوص بازی با نفت تهران با آنها به صحبت پرداخت. سرمربی استقلال سپس خطاب به فروزان گفت که چرا لباسی متفاوت با سایر بازیکنان دارد که دروازه‌بان استقلال مدعی شد که پیراهن وی در اینجا به سرقت رفته است به همین دلیل مجبور است که پیراهن بازی‌ها را به تن کند.

* جواد زرینچه امروز هم در تمرین استقلال حضور نداشت، ظاهرا وی کسالت دارد و به همین دلیل در تمرینات شرکت نمی‌کند.

* هاشم بیک‌زاده و مهدی کریمیان نفراتی بودند که در تمرین امروز آبی‌پوشان به صورت اختصاصی تمرین کردند. بیک‌زاده در کارهای گروهی حضور نداشت و تنها با توپ مدیسن بال تمرین کرد.

* دکتر نوروزی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و حدود 40 دقیقه با امیرحسین صادقی به صورت جداگانه تمرین کرد.

* رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت صادقی به خبرنگار فارس گفت که این بازیکن مهیای بازی است و در اختیار کادر فنی قرار دارد. صادقی نیز بعد از تمرین با دکتر نوروزی در کنار دیگر بازیکنان در فوتبال درون تیمی شرکت کرد.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس به کار بدنسازی و هوازی زیر نظر امیر مهریزی رو آوردند. در مرحله آخر نیز بازیکنان در نیمی از زمین فوتبال درون‌ تیمی را پشت سر گذاشتند که سرمربی آبی‌پوشان خودش در این تمرین پا به توپ شد.

برنامه‌های تمرینی امروز را حدود 100 نفر از طرفداران تیم استقلال از نزدیک تماشا کردند.

* جاسم کرار در حاشیه تمرین امروز آبی‌پوشان برای دقایقی با دکتر نوروزی و کادر فنی تیم استقلال صحبت کرد.

* طبق برنامه قرار است تمرینات تیم استقلال فردا مجددا در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی پیگیری شود.

تیم فوتبال استقلال روز پنج‌شنبه در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نفت تهران خواهد رفت.