به گزارش پارس، عباس ترابیان در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین وضعیت مذاکره با کارلوس کی‌روش و احتمال بازگشت وی به ایران با بیان مطلب فوق اظهار کرد: خبر جدیدی از کی‌روش ندارم. علی کفاشیان با سرمربی تیم ملی در ارتباط است. کی‌روش فقط کفاشیان را می‌شناسد و با هیچکس دیگری در ارتباط نیست.

وی با بیان اینکه به بازگشت کی‌روش به ایران خوشبین است، تاکید کرد: خودم فکر می‌کنم کی‌روش برگردد چون اگر تیم دیگری بود تا الان رفته بود. کی‌روش به ایران می‌آید و نهایتا سرمربی تیم ملی باقی خواهد ماند.

مشاور علی کفاشیان در تمدید قرارداد کی‌روش، یادآور شد: با این حال باید فشارهای رسانه‌ای کمتر شود و منافع کشور بیشتر مد نظر باشد. اگر در روند مذاکرات فشار را روی فدراسیون بیشتر کنید، مواضع ظرف مقابل تقویت خواهد شد.

ترابیان درباره اینکه فشار وزارت ورزش و جوانان برای عدم تمدید قرارداد کی‌روش ملموس بوده است، گفت: وزارت ورزش و جوانان در این زمینه کاری ندارد. من که فشاری از سوی وزارت ورزش ندیدم.

وی افزود: موقعی که من روی قرارداد کی‌روش کار می‌کردم در تهیه متن قرارداد، آزاد بودم و هیچکس به من چیزی را تحمیل نکرد. هیچ فشاری برای تهیه و امضای قرارداد کی‌روش روی ما و فدراسیون فوتبال نبود.

ترابیان در پایان در پاسخ به این سئوال که "آیا فدراسیون فوتبال برای تمدید ویزای کاری کی‌روش اقدامی کرده است یا خیر"؟ گفت: من در این خصوص اطلاعی ندارم و نمی‌دانم در آخرین صحبت‌های رد و بدل شده بین کفاشیان و کی‌روش چه چیزی گذشته است.