به گزارش پارس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور،‌ محمدحسین یعقوبی معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی، غلامرضا خدادادی بازرس‌کل نظارت و بازرسی ورزش و جوانان، محمد زارع سربازرس گروه ورزش و فدراسیون‌ها و محمدحسین صیرفی رئیس اداره روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور عصر روز گذشته از باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران بازدید کردند.
 
در این بازدید چندساعته مدیران سازمان بازرسی کل کشور به همراه افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال تهران از باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال بازدید و پس از آن از کمپ و زمین اختصاصی باشگاه دیدن کردند، حضور در استادیوم آزادی و تمرین بازیکنان استقلال از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.
 
یعقوبی معاون سازمان بازرسی کل کشور در جمع مدیران و مسئولان باشگاه استقلال با اشاره به وظیفه سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین بر قانون‌مداری از جمله در باشگاه‌ها تأکید کرد.
 
غلامرضا خدادادی بازرس کل نظارت و بازرسی ورزش و جوانان نیز با بیان این‌که ورزشکاران سرمایه‌های کشورند اظهار داشت: معتقدیم سرمایه‌های کشور باید حفظ شوند لیکن همواره بر قانون‌مداری مجموعه‌های ورزشی تأکید داشته و خواهیم داشت.