به گزارش پارس، ناصر ابراهیمی که در کنار علی پروین پرسپولیس را به قهرمانی های متوالی در لیگ و جام حذفی رساند در گفت وگو با ایرنا حال و روز این روزهای پرسپولیس را نگران کننده توصیف کرد و افزود: علی دایی دوهفته پیش اعلام کرد که اگر بخواهد مشکلات باشگاه را بگوید باید یک کتاب بنویسد.


وی گفت: بهتر است دایی هرچه می داند را شفاف در اختیار هواداران قرار بدهد.

سرمربی پیشین تیم ملی اضافه کرد: 46 سال مربیگری کرده ام و همواره با نفر اول مدیریت باشگاه هماهنگ بودم تا تیم وارد حاشیه نشود.

ابراهیمی عنوان کرد: مسوولان و کادر فنی پرسپولیس ابتدای فصل اعلام کردند که بهترین یارگیری را داشته و زودتر از تمامی تیم ها نیز به اردو ترکیه و اردیبل رفتند.

این مربی باتجربه عنوان کرد: سال گذشته چهار میلیارد برای حضور خلعتبری هزینه شد اما به راحتی این بازیکن بزرگ را از دست دادند تا وی در سپاهان به درخشش خود ادامه دهد و کسی نفهمید بین خلعتبری با کادر فنی و مدیریت چه مساله ای پیش آمد که وی سرخپوشان را تنها گذاشت.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان پرسپولیس سطح پایین نیستند عنوان کرد: آنها شرح وظایف خود را نمی دانند و اصلا معلوم نیست در تمرینات چه کار می کنند که ناهماهنگی در بین آنان موج می زند.

وی خطاب به علی دایی گفت: بهتر است اگر مشکلی وجود دارد به زبان بیاوری چراکه تماشاگران روی سکو دیگر طاقت این نتایج را ندارند.

ابراهیمی عنوان کرد:زمان ما که پرسپولیس مدام قهرمان می شد می گفتند فقط با ارسال از جناحین به گل می رسیم درحالی که این تاکتیک خوبی بود و با استفاده از مهاجمان سرزنی چون پایان رافت، بهنام سراج، سهراب انتظاری، علی دایی یا حتی هاشمی نسب و پیروانی به هدفمان می رسیدیم.

وی تاکید کرد: آن زمان جناحین خود را به خوبی هماهنگ می کردیم تا توپ های خطرناکی روی دروازه حریفان ارسال کنند و به گل برسیم اما در پرسپولیس امروزی همین تاکتیک ساده نیز دیده نمی شود.

سرمربی سالهای دور تیم ملی ایران ادامه داد: پرسپولیس هیچ تاکتیک و برنامه ای ندارد و حتی اصول ابتدایی چون پرسینگ، یارگیری و پاسکاری در میانه میدان و حرکت از جناحین نیز در این تیم دیده نمی شود و مشخص نیست در تمرینات، بازیکنان و کادر فنی چه کاری انجام می دهند.

وی با تمجید از تیم فوتبال پدیده عنوان کرد: واقعا این تیم در ورزشگاه آزادی عالی بازی کرد.

سرمربی پیشین پرسپولیس تهران افزود: تمامی دیدارها برای پرسپولیس و استقلال دشوار است چراکه حریفان برابر آنان انگیزه دارند و باید برای شکست آنان برنامه داشت.

ابراهیمی افزود: وظیفه محمد نوری در میانه میدان مشخص نیست و بازیکنان دیگر همچون امید عالیشاه نیز 50 متر پابه توپ حرکت کرده و در نهایت به زمین می افتد که واقعا این شرایط برای یک تیم بزرگ مناسب نیست.

وی در پاسخ به این سوال که چرا علی دایی دستیار خوبی در کنار خود ندارد گفت: زمانی که علی پروین سرمربی پرسپولیس شد از من خواست تا به کمک او بروم و ما نیز 16 بازی متوالی را پیروز شدیم.

وی یادآور شد: آن زمان وظایف بازیکنان و برنامه مشخص بود و هیچ حریفی توان مقابله با سرخپوشان را نداشت.

سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: اکنون می بینیم که هیچکدام از اعضای کادر فنی پرسپولیس در طی بازی نکات فنی را به بازیکنان گوشزد نمی کنند و علی دایی نیز مرتب درکنار زمین اعتراض می کند یا زیر لب چیزهایی می گوید که این مسایل برای رسیدن به پیروزی کافی نیست.

وی در پایان گفت: دایی باید مشورت پذیر باشد و به دستیاران خود و صحبت های پیشکسوتان اعتماد کند.