به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین؛علی کفاشیان در جمع خبرنگاران درباره مذاکره با کروش می گوید:«او تلاش می کند تا شرایط را مطابق آنچه که خودش می خواهد پیش ببرد.ما هم داریم تلاش خودمان را می کنیم تا آن چیزی که خودمان می خواهیم عملی شود.در ضمن اختلاف نظرهایی هم درباره میزان خسارت های طرفین در صورت فسخ قرارداد وجود دارد که باید در باره آن به نتیجه برسیم.»
از کفاشیان درباره وضعیت حق پخش سوال شد که او این واکنش را نشان داد:«می خواستیم جلوی ورود دوربین ها به ورزشگاه را بگیریم چون هنوز مشکلات ما حل نشده است و هیچ قراردادی نبسته ایم.ورود دوربین ها به ورزشگاه غیر قانونی است اما شورای عالی امنیت ملی به عنوان حکم وارد جریان شده و از ما خواسته تا با جلسه‌ای این مساله حل شود.»

او ادامه داد:«من می گویم یا رومی روم،یا زنگی زنگ.اگر ورزش حرفه ای نمی خواهیم باشگاه های مثل لیگ بنگلادش و پاکستان در حد آماتور بازی کنند.اما اگر می خواهیم حرفه ای باشیم که باید تمام حق و حقوق فوتبال داده شود.اگر این اتفاق نیفتد می شود یک بام و دو هوا و همیشه بدهکار خواهند بود.ما نباید انتظار رفتار حرفه ای داشته باشیم و آماتور برخورد کنیم.اگر نمی خواهند حق پخش را بدهند به ما بگویند تا ما هم مثل پاکستان و بنگلادش فوتبال بازی کنیم.چون با این شرایط دیگر نمی توانیم مثل کره و ژاپن باشیم.مساله اصلا امنیتی نیست بلکه حرفه‌ای است. این همه مسابقات لیگ برگزار می‌شود آیا این قدر نباید درآمدزا باشد که هزینه‌های خودش را دربیاورد؟ ما شفاف سازی کردیم و هزینه‌ها را به زیر 200 میلیارد کاهش دادیم، اما از سوی مقابل نباید درآمدهای ما را بگیرند. ما می‌خواهیم نان بازویمان را بخوریم. اگر ندهند باشگاه‌های حرفه‌ای را تعطیل می‌کنیم.»