به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، نصرت ایراندوست که با تاخیر به نشست خبری رسیده بود در مورد بازی با راه‌آهن گفت: بازی با راه‌آهن از زمان قدیم خوب بوده و ما بازی‌های خوبی را با این تیم داشته‌ایم. چه زمانی که خودم بازی می‌کرده‌ام و چه اکنون. بازی فردا هم برای هر دو تیم سخت است. راه‌آهن را آنالیز کرده‌ایم و آنها بازیکنان خوبی را جذب کرده‌اند و تیم خوبی را بسته‌اند. ملوان هم با توجه به بازی‌هایی که انجام داده و شرایط رو به رشدی که دارد می‌تواند حریف قدری برای هر تیمی باشد.


وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: محروم نداریم اما مصدوم داریم که امیدوارم به بازی فردا برسند. ایمان صادقی از ناحیه کشاله ران در بازی با پرسپولیس مشکل پیدا کرده بود که ان‌شاءالله به بازی فردا برسد.

وی در مورد اینکه دغاغله گفته است برخلاف صحبت‌های ایراندوست دوست ندارد که به ملوان برگردد گفت: مشکلی نیست بهتر است که دیگر در این مورد صحبتی نکنیم.

سرمربی ملوان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید چه توصیه‌ای به بازیکنانتان کرده‌اید تا دچار غرور کاذب بعد از شکست پرسپولیس نشوند گفت: از تذکر شما ممنونم. به طور طبیعی بردن تیم‌های بزرگ تا مدت‌ها برای تیم‌های دیگر تبعاتی دارد اما در تمریناتی که با بازیکنان داشتیم به آنها یادآور شدیم که به دیروز فکر کردن کار اشتباهی است. هر بازی حکم فینال را دارد و اگر ما به آن بازی‌ها فکر نکنیم بازنده هستیم.