امیر عابدینی عضو اثرگذار مجمع فدراسیون فوتبال در گفت و گویی با خبرآنلاین ؛ توضیحاتی می دهد درباره آنچه دیروز درباره قرارداد کارلوس کروش گفته بود . او می گوید حرفش این است که وعده صعود به جام جهای روسیه درحالی که جام ملتها را در پیش داریم ، نوعی عوامفریبی است برای خریدن زمان و فدراسیون اگر فقط هدفش صعود به جام جهانی است نیازی ندارد که کارلوس کروش را برای هدایت تیم ملی بیاورد.

امیر عابدینی درباره بحث قرارداد کروش ، حرف های روز گذشته خودش و توضیحات کفاشیان میگوید:« البته من بعد از این همه تجربه می دانم که چه واژه ای به کار ببرم تا کسی را ناراحت نکنم. من وقت انتقاد اصلا تعارف ندارم. همین حالا هم می بینید که حرف ها و اعتراض های دو سال قبلم را عده ای سر دادند و دارند با آن حرفها مشروعیت فدراسیون را زیر سئوال می برند درحالی که به وقتش سکوت کرده بودند. الان هم می گویم اینکه او وکروش از جام جهانی و صعود به این بازی ها حرف بزنند که نشد وعده . ما سی سال است که در حسرت قهرمانی آسیا می سوزیم. بعد از جام جهانی آقای کروش از این می گفت که تیم باید حفظ شود و او برای قهرمانی آسیا برود خب بسم الله بروند برای قهرمانی آسیا. الان حرف زدن درباره 4 سال دیگر و جام جهانی روسیه که نه به دار است و نه به بار که وعده سر خرمن دادن است. می توانند با نگاه بدبینانه اسمش را بگذارند عوام فریبی.»

او ادامه می دهد:« اگر موضوع فقط رفتن به جام جهانی است که من تضمین می دهم با یک چهارم هزینه مربی بزرگی مثل کروش ، با یک مربی جوان ایرانی تیم را می برم جام جهانی روسیه. پس این خیلی کار سختی نیست ما باید دنبال هدف های بزرگتری باشیم.» پرسیدن پرسش از او درباره پرسپولیس اما بی نتیجه است و تنها می گوید :« قرار شده ما چیزی نگوییم تا انشالله مشکلات حل شود. ما هم دعا می کنیم که این اتفاق بیفتد.»