به گزارش پارس به نقل از تسنیم، محمدرضا خلعتبری شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌ای گروهی اظهارکرد: بازی خوبی بود ما موقعیت‌های بسیاری داشتیم و اگر از آن‌ها استفاده می‌کردیم،  گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم، حق سپاهان برد بود و خداراشکر توانستیم به آن برسیم.

وی بیان کرد: متأسفانه ما درست از موقعیت‌هایی که داشتیم نهایت استفاده را نکردیم، اگر تیم ما امروز بهتر بازی می‌کرد چنیدن فرصت طلایی گل را از دست نمی‌‌دادیم و به همین سبب من از هواداران عذرخواهی می‌کنم البته خداراشکر که ما توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

مهاجم تیم سپاهان اصفهان درباره صحنه پنالتی تصریح کرد: توپ به زانوی من برخورد کرد و به همین سبب بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال معترض بودند حتی اگر توپ به دست من برخورد کرده باشد غیرعمدی بوده و من متوجه نشده‌‌‌‌‌‌‌ام؛  خسرو حیدری توپ را دست زد و داور به همین سبب پنالتی گرفت درباره درستی یا نادرستی بازی باید کارشناسان داوری توضیح دهند.

وی افزود: فغانی داور خوبی است که بدون توجه به شرایط تیم‌‌ها قضاوت می‌‌کند و تیم استقلال، پرسپولیس و یا سپاهان برای فغانی تفاوتی نمی‌کند دوسال پیش در بازی با مس کرمان فغانی پنالتی که روی من صورت گرفت را ندید به همین سبب پنالتی نگرفت من حتم دارم که اگر این صحنه را می‌دید سوت میزد و از حق دفاع می‌نمود.

خلعتبری درباره آخرین حرکت پهلوانی در فوتبال ایران گفت: 2 سال پیش در دیدار سپاهان و فجر سپاسی، بر روی صحنه‌ای حساس بازیکنی مصدوم شد که داور خطا نگرفت، مهدی نظری به دلیل رسیدگی به بازیکن تیم سپاهان موقعیت حتمی گل را به بیرون زد تا به بازیکن رسیدگی شود.

وی درباره  حضورش در ورزشگاه با اتوموبیل شخصی و جلوگیری از ورودش و قهر کردن خلعتبری خاطرنشان کرد: من مشکلی نداشتم و برادرم برای ورود مشکل داشت که مشکل آن هم به خاطر حضور با ماشین شخصی بود، که با هماهنگی مسئولان هیئت فوتبال مشکل برطرف شد.