نشست خبری سرمربیان تیم های استقلال تهران و استقلال صنعتی خوزستان روز پنجشنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد. در جریان این نشست خبری، امیر قلعه نویی به خاطره ای از زمان حضورش در تیم سپاهان اشاره کرد و اینکه همان سال پیشنهاد سردار آجرلو برای حضورش در تیم استیل آذین را به رغم پیشنهاد مالی قابل توجه رد کرده بود.

قلعه نویی در این رابطه گفت: سالی که به سپاهان رفتم در نیم فصل آقای ساکت از من خواست که قراردادم را با سپاهان تمدید کنم اما من قبول نکردم و از آنها خواستم تا پایان فصل تحمل کنند. در پایان فصل و یک روز پس از قهرمانی سپاهان، با آقای ساکت جلسه داشتم و به او گفتم که می مانم.

وی ادامه داد: همان زمان اما سردار آجرلو هم برای هدایت استیل آذین با من صحبت کرد. او پیشنهاد مالی خوبی هم به من داد که 800 میلیون بالاتر از رقم پیشنهادی سپاهان بود. برای بررسی این پیشنهاد من حتی به منزل آجرلو رفتم و در حضور خانواده اش با او صحبت کردم اما در نهایت قبول نکردم.

سرمربی استقلال گفت: دلیلم صحبت هایی بود که روز بعد از قهرمانی سپاهان با مدیرعامل این تیم داشتم. به سردارآجرلو گفتم چون حرف زده ام باید سر حرف خود بمانم. امیدوارم همین برنامه 90 این خاطره مرا نشان دهد و حتی دوست دارم آقای آجرلو و ساکت را روی خط بیاورد تا مردم بفهمند که به دنبال پول نبوده ام. باید بگویم آقای آجرلو با من تماس گرفت و به من گفت بالاخره یک مرد پیدا شد که روی حرف خود باقی ماند.