پیام صادقیان پس از اینکه به داور بازی بابت اعلام نکردن یک ضربه هند به شدت اعتراض کرد و به سمت داور هم حتی حمله‌ور شد در هنگام خروج از زمین با یک ضربه محکم به بطری آب اعتراض خود را نشان داد.

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس نیز پس از اخراج صادقیان سریعاً با پرتاب بطری آب به داخل زمین بر علیه داور بازی شعارهایی دادند.

یک هوادار نیز قصد پریدن به زمین و رفتن به سمت بازیکنان و داوران را داشت که سریعاً نیروی انتظامی این جیمی‌جامپ را دستگیر کرد و با خود به بیرون ورزشگاه برد.

با توجه به جو نامناسب ورزشگاه نیروی انتظامی نیروهای خود را سمت هواداران پرسپولیس چند برابر کرده است.

نیمکت تیم فوتبال پرسپولیس پس اخراج صادقیان به داور اعتراض‌هایی داشت که به نمایندگی از آنها افشین پیروانی دقایقی با داور بازی به گفت‌وگو پرداخت اما جلال مرادی هم در این صحنه حضور پیدا کرد و اجازه نزدیک شدن داور به کادر فنی را نمی‌داد.

پس از خوردن گل دوم هواداران به شدت علی کریمی را به مورد تشویق قرار دادند علیرغم اینکه لیدرها خیلی سعی کردند تا این اتفاق نیفتد اما هواداران دست از کار خود برنداشتند و لیدرها را از روی سکو بیرون انداختند.

تعدادی از هواداران پرسپولیس صندلی‌های ورزشگاه را شکستند و علیه علی دایی شعارهایی را سر دادند. هواداران از دایی می‌خواستند هر چه سریعتر پرسپولیس را ترک کند. شعار هواداران این بود «دایی حیا کن پرسپولیس را رها کن».

پس از اینکه هواداران بطری‌های زیادی را به داخل زمین انداختند نیروی انتظامی دو هوادار را دستگیر کرد و با خود به بیرون ورزشگاه برد البته نیروی انتظامی به داخل هواداران پرسپولیس هم رفت.