به گزارش پارس به نقل از تسنیم از همدان، تیم ملی نونهالان کشورمان عصر امروز در دومین دیدار خود در چارچوب مسابقات زیر 14 سال آسیا در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج به مصاف کره شمالی رفت.

این دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که بازی های گذشته خود را با پیروزی به پایان رسانده بودند و برای قطعی کردن صعود خود پا به میدان مسابقات گذاشتند اما ایران در این رقابت‌، بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشت و در پایان یک بر صفر شکست خورد تا با این شکست صعود کره به دور بعد مسابقات قطعی و شانس صعود ایران به دور بعد به بازی های آخر کشیده شود.

تنها گل تیم کره شمالی در این دیدار توسط کیم کن هیوک در دقیقه 7 نیمه اول به ثمر رسید.

تیم ایران در بازی آینده باید به مصاف عربستانی برود که دو شکست در کارنامه خود دارد و کره شمالی نیز باید به مصاف تیمور شرقی برود.

در جدول این رقابت ها در حال حاضر تیم کره شمالی با 6 امتیاز در صدر قرار دارد، ایران با سه امتیاز و بر حسب تفاضل گل بهتر در دوم قرار دارد و تیم کره شمالی با همین امتیاز و تفاضل کمتر در جایگاه سوم قرار گرفته است، عربستان نیز بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

در پایان روز پایانی این رقابت ها تیم ملی کشورمان باید حتما عربستان را شکست دهد و نیم نگاهی نیز به دیدار تیمور شرقی و کره شمالی داشته باشد.