مهدی تاج که علاقه زیادی دارد که در رسانه های مطرح باشد با ورود به سازمان لیگ دوباره در صدر اخبار قرار گرفت و توانست غیبت یکساله خود را در فوتبال جبران کند.
وی که در اکثر برنامه های فوتبالی و غیر فوتبالی حضوری فعال دارد توانست با برگزاری مراسم برترین های لیگ دوازدهم و جشن قهرمانی لیگ سیزدهم تا حدودی نشان دهد که میتوان در ایران مراسم باشکوه برگزار کرد.
هر چند که سال گذشته وی در حرکتی زیرکانه رسانه ها را سیبل قرار داد و کسانی را که میخواست به عنوان برترین های معرفی کرد و هر اعتراضی هم بود به گردن رسانه  ها انداخت.
گذشت و گذشت تا به مراسم برترین های لیگ سیزدهم رسیدیم.
مراسمی که مثل همیشه با خرج های آنچنانی و حق پخش همراه بود و اسپانسر هم که در این روزها خیلی بد پیدا می‌شود مثل همیشه پای ثابت این مراسم بود، هر چند که امیدواریم اسپانسر پول این مراسم را به طور کامل داده باشد و پولی از بیت المال خرج نشده باشد. 
 جدا از بدسلیقگی در زمان برگزاری آن، مواردی در این مراسم به چشم می‌خورد که نشان می‌داد سازمان لیگ در برگزاری این مراسم موفق عمل نکرده است.
انتشار نام برترین‌های لیگ قبل از آغاز مراسم از نکات قابل تأمل است. این کار عملاً مراسم را از جذابیت انداخت و این سؤال پیش می‌آمد که چگونه و از چه طریقی لیست نفرات برتر رسانه‌ای شده است؟
هدف از انتشار این لیست چه بود؟ آیا بازهم تبعیض رسانه ای که تاج همیشه از آن به عنوان پاشنه آشیل فدراسیون فوتبال نام می‌برد و آن را نکوهش می‌کرد این بار در سازمان تحت مدیریتش به وجود آمده است؟
آیا مثل همیشه تاج در توجیه این  کار روابط عمومی سازمان مطبوعش را مقصر جلوه می‌دهد تا فشار را از روی خود بردارد و بگوید همه چیز آرام است؟
سوال اساسی در این خصوص این است که آیا برگزاری این مراسم با چنین خرج های آنچنانی آیا به صلاح است؟
برای مطرح شدن سازمان لیگ و شخص مهدی تاج این مراسم را برگزار می‌کنیم یا به دنبال بهبود وضعیت فوتبال هستیم.؟
سازمان لیگ که عملکرد مناسبی در جذب اسپانسر دارد، نمیتواند از این ظرفیت برای بهبود فوتبال و زیرساخت های فوتبالی استفاده کند.؟
چرا باید برخی از رسانه ها از لیست برترین های لیگ سیزهم اطلاع داشته باشند و برگزاری این مراسم به اصلاح منظم را تحت تاثیر قرار دهند؟
 مسئولان این سازمان تلاش می‌کنند همه چیز را خوب نشان دهند اما واقعیت این است که سؤالات و ابهامات زیادی درباره عملکرد، چگونگی برگزاری این مراسم، جذب اسپانسر، حق پخش تلویزیونی و ... وجود دارد که امیدواریم رئیس محترم سازمان لیگ بتواند پاسخ مناسبی در این خصوص بدهد، هرچند زمانی میتوانی رئیس سازمان لیگ را پیدا کنی که او بخواهد یا به تو و رسانه ات نیاز داشته باشد و یا به قول یک دوستی زمانی که  پای تعریف و تمجید و یا "پیامکی" در میان باشد.