حقیقی در ابتدای این برنامه تلویزیونی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کردی در جام جهانی دروازه بان اول تیم ملی باشی گفت:«کسی از آینده خبر ندارد اما دوستان نزدیک و خانواده ام می دانستند که هدف کوتاه مدت علیرضا حقیقی بازی در جام جهانی است. خدا را شکر می کنم که این عزت را به من داد و به من لطف کرد تا بتوانم به این هدف دست پیدا کنم.»

دروازه بان تیم ملی در جام جهانی برزیل در مورد شایعه ورودش به عرصه بازیگری هم اظهار داشت:«صحبت هایی در این مورد انجام شده بود و پیشنهادهایی به دستم رسیده بود اما متاسفانه صحبت هایی مطرح شد مانند که علیرضا حقیقی به ایتالیا می رود و مدل می شود که هیچ کدام از این صحبت ها صحت ندارد. البته این حوزه یکی از علایق من است اما الان به آن فکر نمی کنم و تمام تمرکزم روی فوتبال است. علیرضا حقیقی یک فوتبالیست است نه یک مدل و بازیگر...»
علیرضا حقیقی در مورد اختلافش با علی دایی هم گفت: «خیلی ها فکر می کنند ما با هم اختلاف داریم اما اینطور نیست و از همین جا برای آقای دایی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تیم قهرمان شود.»
وی افزود: «سال گذشته یک سری اتفاقات افتاد که آن هم در عالم استاد شاگردی بود که متاسفانه دوستان مطبوعاتی حاشیه های زیادی در این مورد به وجود آوردند.»