به گزارش پارس به نقل از مهر ؛ رسول خوروش با اشاره به شرایط تیم سپاهان و بازیکنان جذب شده این تیم اصفهانی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: شرایط تیم ما بسیار خوب است و فکر می‌کنم توانستیم در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر، مهره‌های مد نظر زلاتکو کرانچار را جذب کرده است.

وی افزود: ما توانستیم در فصل نقل و انتقالات، 100 درصد از آنچه از سوی زلاتکو کرانچار مطرح شده را جذب کنیم و در حال حاضر تیم ما شخصیت خود را به دست آورده و بازیکنان به صورت یکپارچه و با قدرت برای موفقیت تیم کار می‌کنند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به حضور قرضی یعقوب کریمی در استقلال و اینکه چرا تکلیف این بازیکن دیر مشخص شد، بیان داشت: یعقوب کریمی به این دلیل دیر به استقلال رفت که وضعیت احسان حاج‌صفی مشخص نبود و ما نیاز داشتیم تکلیف آن را مشخص کنیم و بعد از آن نسبت به این مساله اقدام کنیم.

خوروش ادامه داد: زمانی که مشخص شد حاج‌صفی از تیم جدا نمی‌شود، به درخواست یعقوب که او نیز تیم جدیدی نیاز داشت تا شرایط خود را بهبود بخشد، توجه کرده و او به استقلال رفت. به نظرم معامله با استقلال دو سر سود بود زیرا یعقوب اگر در این تیم پیشرفت کند، برای فصل آینده به سود سپاهان است.

وی درباره انتشار رقم قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم‌های مختلف تصریح کرد: ما مشکلی در این زمینه نداریم و این باشگاه مشکلی با انتشار رقم قراردادهای بازیکنان خود ندارد و در صورتی که همه باشگاه‌ها رقم قراردادها را اعلام کنند، سپاهان نیز اعلام می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان گفت: قراردادهای سپاهان بر اساس سقف اعلام شده از سوی فدراسیون بوده و ما سقف را رعایت کرده‌ایم؛ هرچند که بدون شک رقم قرارداد بازیکنان با یکدیگر متفاوت بوده و به هر کدام از آنها، رقم متفاوتی پرداخت کردیم.